project.favorite.title
Under development
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2016 թվականի փետրվարի 18-ի նիստի N6 արձանագրության 12-րդ կետով հավանության արժանացած արձանագրային որոշման մեջ փոփոխություններ կատարելու մասին» կառավարության արձանագրային որոշման նախագիծ
-
3 - project.vote.yes
-
1 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 14.08.2018 11:50:26 | կարծում եմ համընդհանուր ներառական կրթություն ներդնելով մենք կնվազեցնենք ուսուցման որակը, քանի որ ներառական կրթության անհրաժեշտություն ունեցող աշակերտը չի կարող հավասարազոր սովորել մնացած աշակերտների հետ, քանզի ներառական կրթության կարիք ունեցող աշակերտին ուսուցիչը պիտի առանձնակի ուշադրության արժանացնի, հետևաբար, մնացած աշակերտները չեն կարող յուրացնել այնքան, որքան ներում է նրանց հնարավորությունները: Սա սխալ համակարգ է: Այլ բան կլինի, եթե ասենք, նույն դպրոցում լիեն հատուկ ուսուցման կարիք ունեցող աշակերտներով դասարաններ: Ավելի լավ կլիներ դասարաններում աշակերտների քանակի որոշման մեջ փոփոխություն կատարվեր, և օպարտադրված 35 հոգի շեմը իջեցնել մինչև 25 աշակերտի: Այ այս տարբերակում, մենք կունենային առավել բարձր որակյալ ուսուցմամբ դասարաններ: |
Ներառական կրթության կոնցեպտը ճիշտ չի ընկալված. ներառական կրթության կարիք ունեն բոլոր երեխաները: Ինչ վերաբերվում է կրթության որակի ապահովման տեսանկյունից դասարանների առավելագույն խտության սահմանման առաջարկին, դա սույն նախագծի րջանակից դուրա է:
|