project.favorite.title
«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություն և լրացում կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծ
-
3 - project.vote.yes
-
130 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 06.06.2017 09:36:47 | 3 հարց: 1. Որպես նպատակ է նշվում անհատական տների ձեռքբերման համար հոդվածը կիրառելի դառձնելը, սակայն դա միայն 1 ին կետի նպատակն է: Անհրաժեշտ ակնհայտ շեշտել որ նպատակն է նաև 150000 դրամի սահմանափակում դնելը: 2. 150000 դա վերադարձվող գումարի ամսեկան չափն է, թե եռամսյակային: ՞ 3, 150000 վերաբերում է յուրաքանչյուր համավարկառուին, թե վարկին: նկատի ունեմ եթե վարկի ամսեկան տոկոսը 250000 դրամ է, և առկա են 2 համավարկառու, ապա նրանք գումարային հետ կստանան առավելագույնը ամսեկան 250000 թե երկուսով կստանան առավելագույնը ամսեկան 150000 Եվ վերջապես որքանով է իրավական օրենքը փոփոխել ի վնաս այն քաղաքացիներին, որոնք վարկով բնակարան ձեռբերելիս հիմնվել են եկամտահարկով ամբողջական տոկոսագումարի հետվերադարձման հաշվարկի վրա: Հաշվի առնվել է արդյոք այն ռիսկը, որ նախնական պայմանով արդեն իսկ վարկով ձեռք բերված բնակարանները մասսայականորեն կարող են հանվեն վաճառքի: |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
2 | 07.06.2017 09:01:25 | Հոդված 2-ը ում դրված 150000 դր սահմանաչափը վերաբերում է նաև 2014 նոյեմբերից հետո կնքված վարկերին, սակայն հոդված 3-րդում որտեղ ասվում է որ փոփոխությունը վերաբերում է միայն 2018.01.01 հետո տրված վարկերին: Առաջարկում եմ խմբագրել հոդված 2-ը , հակասությունները բացառելու նպատակով: |
Չի ընդունվել.
|
|||
3 | 06.06.2017 10:58:09 | Առաջակում եմ հանել«150 հազար դրամը» բառերը, այլապես նախագծի հիմնավորումով առաջարկվում է հստակեցնել անհատական բնակելի տների ձեռքբերման կամ կառուցելու համար ստացված վարկի սպասարկման տոկոսների հետ վերադարձի գործընթացը, սակայն էությամբ այդ նպատակի ներքո փորձ է արվում վարկի տոկոսների վերադարձի գումարի սահմանաչափը պայմանավորել ոչ թե միայն փաստացի վճարված եկամտային հարկի հետ, այլ նաև ՝ սահմանաչափ սահմանել ոչ ավելին քան ամսեկան 150 000 ՀՀ դրամը: Եթե նախագծի իրական նպատակը դա է, ապա հիմնավորման մեջ էլ դրա մասին նշում պետք է լինի, ինչպես նաև հատուկ ամրագրվի, որ դա չի կարող ունենալ հետադարձ ուժ և տարածվել մինչև տվյալ օրենքի ընդունումը տրամադրված վարկերի սպարսարկամն տոկոսների հետ վերադարձի հետ: |
Ընդունվել է.
|
|||
4 | 06.06.2017 12:27:08 | Հարգելի հեղինակ Քանի որ, նշված փոփոխությունը հանդիսանում է վատթարացնող նորմ արդեն իսկ կնքված պայմանագրորով գնված բնակարանների սեփականատերերի համար, և ՀՀ սահմանադրությամբ նաև ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՄԱՍԻՆ օրենքի 78 հոդվածի 1,ին կետով սահմանվում է՝ Հետադարձ ուժ չի կարող տրվել իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձանց իրավունքները կամ ազատությունները սահմանափակող, դրանց իրականացման կարգը խստացնող կամ պատասխանատվություն սահմանող կամ պատասխանատվությունը խստացնող կամ պարտականություններ սահմանող կամ պարտականությունների կատարման կարգ սահմանող կամ խստացնող, իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձանց գործունեության նկատմամբ հսկողության կամ վերահսկողության կարգ սահմանող կամ խստացնող, ինչպես նաև նրանց իրավական վիճակն այլ կերպ վատթարացնող իրավական ակտերին: Այսինքն նշված փոփոխությունը չի կարող տարածվել մինչ 2018թ-ը կնքված պայմանագրերի վրա։ |
Ընդունվել է.
|
|||
5 | 06.06.2017 12:41:18 | Առաջարկում եմ Նախագիծը հանել շրջանառությունից։ Նախագծի հիմավորմամբ ոչ մի կերպ չի բացատրվում եկամտային հարկի վերադարձը150000 դրամով սահմանափակելու առկայությունը։ Նախագիծը չի կարող հետադարձ ուժ ունենալ, այլապես այն կդիտվի բացարձակ ապօրինություն և շատ անձանց իրավունքների ոտնահարում։ Հաշվի առեք այն հանգամանքը, որ շատերը հիպոտեկային վարկով բնակարան ձեռք բերելու ռիսկին գնացին եկամտային հարկի վերադարձման հետ կապված օրենսդրական փոփոխությունից հետո, նախագծի ընդունմամբ ընտրության հնարավորություն չեք թողնում, այն անձիք, ի դեմս ինձ, ում բնակարանը դեռևս չեն հանձնել կառուցապատողները, կարծում եմ կհրաժարվեն իրենց բնակարաններից և ՀՀ կառավարության առջև նոր խնդիր կծագի դրանց վճարած գումարները ետ վերադարձնելու մեխանիզմ մշակելու հետ կապված։ |
Ընդունվել է մասնակի.
|
|||
6 | 06.06.2017 14:34:55 | Հարգելի Օրենսդիր, Օրենքի նախագիծը կարդալուց մի տեսակ տպավորություն է ստեղծվում, որ կառավարությունը <<փոշմանել>> է իր նախորդիվ որդեգրած քաղաքականությանից, որի համաձայն կփոխհատուցվի նորակառույց բնակարաններից հիպոտեկային վարկով ձեռք բերված բնակարանների գծով տոկոսները (առանց որևիցե սահմանափակման): Ստացվում է, որ պետությունը <<մոլորեցրել է>> քաղաքացուն՝ համոզելով նրան գնել ավելի թանկ բնակարան առաջնային շուկայից (հաշվի առնելով առաջնային և երկրորդային շուկայում բնակարանների գների զգալի տարբերությունը): Սույն նածագծով փաստորեն օրենսդիրը փորձում է սահմանափակում դնել (վերին շեմ) փոխհատուցվող մասի վրա, որը՝ խաբված իրավիճակի մեջ է դնում նախկինում այս ակնկալիքով բնակարաններ ձեռք բերած մարդկանց: Այսինքն՝ մարդը, ով միչև 2018թ-ը ձեռք է բերել բնակարան նորակառւյց շենքից և ակնկալում էր մարումների մասով մարել միայն մայր գումար (կամ որոշ չափով նաև տոկոս), մի օր պարզելու է, որ պիտի սկսի իրականացնել նաև տոկոսների գծով մարումներ: **** ֆիզիկական անձի աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճարումների մասով հաշվարկված` 150 հազար դրամը չգերազանցող եկամտային հարկի գումարը, փոխհատուցվում են ֆիզիկական անձին: ՀԱՐՑ՝ արդյոք սույն կետը վերաբերվում է միայն համավարկառուններից որևիցէ մեկին, թե այն վերաբերվում է համավարկառունների բոլոր անդամներին առանձին առանձին: Այսինք արդյոք համավարկառուններից որևիցէ մեկի եկամտային հարկն է փոխհատուցվելու ( 150 հազ դրամ), թե համավարկառուններից ամեն մեկի մասով առանձին առանձին (150 հազարական դրամ): Ենթադրենք, որ այն վերաբերվում է միայն մեկ համավարկառուի եկամտային հարկին: Կստացվի որ, պետության կողմից տարեկան փոխհատուցվում է 1.8 մլն դրամ (150*12=1,800,000 ՀՀ դրամ): ՀՀ հիպոթեկային շուկայում ձևավորված միջին տոկոսադրույքը կազմում է 13-15 տոկոս (միջինում 14 տոկոս), հետևաբար կստացվի, որ մոտավոր ստացվում է 13,000,000 մլն դրամ (26000 USD): Հնարավոր է արդյոք երևանում գտնել նման գումարով նորակառույց բնակարան: Միանշանակ ոչ: |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
7 | 06.06.2017 16:06:20 | Նախագծի հիմնավորման մեջ որևէ բացատրություն չկա, թե ինչ նպատակ է հետապնդում վերադարձվող գումարի 150000 դրամի չափով ամսական սահմաանափակումը։ Ու լավ չի որ այդ մասին չի նշվում հակիրճ բնութագրում։ Ես որպես գործող օրենքից օգտվող անձ, համարում եմ որ այն վերջին տարիներին կառավարության եզակի հաջողված նախաձեռնություններից է և նման փոփոխության առաջարկը խիստ հիասթափեցնող է։ |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
8 | 07.06.2017 01:49:08 | "2014 թվականի նոյեմբերի 1-ից հետո ստացված և փաստացի բնակարան ձեռք բերելուն կամ անհատական բնակելի տուն կառուցելուն" - անընդունելի է. օրենքը հետադարձ ուժ չպիտի ունենա |
Ընդունվել է.
|
|||
9 | 07.06.2017 01:49:08 | "150 հազար դրամը չգերազանցող եկամտային հարկի գումարը, փոխհատուցվում են ֆիզիկական անձին" - անընդունելի է. մարդիկ արդեն գործող հիպոտեկները ձևակերպել են, հաշվի առնելով, որ որևէ սահմանափակում չկա |
Ընդունվել է.
|
|||
10 | 07.06.2017 01:51:03 | Օրենքը չի կարող տարածվել նախկինում ծագար իրավահարաբերություններին։ Խնդրում եմ անպայման նշել դա։ Կամ հանել 150,000 սահմանաչափը նշված անձանց համար։ |
Ընդունվել է.
|
|||
11 | 07.06.2017 02:28:31 | Փոխարենը կարգավորում տրվի ծննդաբերության և խնամքի արձակուրդի ժամանակահատվածում տոկոսների վճարման/տարաժամկետման հարցը, վատթարացնող նորմ է սահմանվում՝ վերին շեմ ընդունելով 150 000 դրամը: Իսկ եթե համավարկառուն վերը նշված կամ այլ պատճառով որոշ ժամանակ եկամտային հարկ չի ունենում, մյուս վարկառուից վճարելու հնարավորությունն ինչու է սահմանափակվում՝ ծանրացնելով վարկառուի վարկային բեռը և գցելով ծանր ֆինանսական կացության մեջ: |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
12 | 13.06.2017 09:49:57 | Կայքում է սխալը, թե նախագիծն է այդպիսի խայտառակ ուղղագրական սխալով. ՚՚հիփոթեք՚՚ բառի փոխարեն գրված է ՚՚հիպոտեկՙՙ, բացի այդ եթե ճիշտ հասկացա հոդված 2-ի և հոդված 3-ի միջև հակասություն կա, հուսամ ճիշտ տարբերակը հոդված 3-ինն է, այլապես կստացվի, որ սահմանվում է այլ պայման, քան կար պայմանագրի կնքման ժամանակ: |
Չի ընդունվել:
|
|||
13 | 07.06.2017 03:12:15 | Խնդրում եմ պատասխանել այն հարցին թե արդյոք նախագծի ստեղծման փուլում հաշվի է առնվել այն հանգամանքը, որ բազմաթիվ քաղաքացիներ կարող են իրենց հիփոթեքային վարկերի մարումների հետ կապված խնդիրներ ունենալու պարագայում վաճառքի հանել իրենց կողմից ձեռք բերված բնակարանները ինչը կարող է հանգեցնել անշարժ գույքի շուկայում գների կոլապսի: Առաջարկում եմ իրականացնել մանրամասն վերլուծություն նման սցենարի զարգացման դեպքում ինչ հնարավոր կորուստներ կկրեն ՀՀ հարկատու քաղաքացիները, ՀՀ պետական բյուջեն և անշարժ գույքի շուկայի մասնակիցները, մասնավորապես կառուցապատող ընկերությունները: |
Չի ընդունվել.
|
|||
14 | 07.06.2017 03:12:15 | Կարծում եմ, որ նախագիծը թերի է, կամ փորձ է կատարվում մի շարք քաղաքացիներին և պաշտոնատար անձանց մոլորեցնելու: Ասվածս հիմնավորվում է այն հանգամանքով, որ Ձեր կողմից նշված Իրավական ակտի անհրաժեշտությունն ու իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը մասերում առկա չէ որևէ հիմնավորում կամ ակնկալվող արդյունք այն դրույթի վերաբերյալ, որով սահմանափակվում է յուրաքանչյուր անձի գծով վերադարձվող եկամտային հարկի գումարի մեծությունը: Այստեղ կարելի է նկատել միտում կոծկելու այն հանգամանքը, որ Ձեր կողմից առաջարկվող փոփոխությամբ վատթարացվում է բազմաթիվ ՀՀ քաղաքացիների ֆինանսական վիճակը առաջացնելով լրացուցիչ ֆինանսական բեռ ու հիմնականում խոսքը վերաբերվում է այն քաղաքացիների, ովքեր վստահելով ՀՀ օրենսդրությանը փորձել են լուծել իրենց բնակարանային խնդիրը: Առաջարկում եմ որպես ակնկալվող արդյունք նշել "բազմաթիվ ՀՀ քաղաքացիների վստահության կորուստ ՀՀ օրենսդրության և ՀՀ կառավարության նկատմամբ, անվստահություն ընդունված օրենքների և կառավարության կողմից իրականացվող նախագծերի նկատմամբ": |
Ընդունվել է մասնակի.
|
|||
15 | 07.06.2017 03:35:22 | Ընդհանրապես հիմնավորում չկա, պարզ չէ ինչի համար է կատարվում փոփոխությունը, չի հասկացվում եթե մի բնակարանի համար երկու համավարկառունների եկամտային հարկի գումարն է վերադարձվում ,ապա յուրաքանչյուրի համար հաշվարկված` 150 հազար դրամը չգերազանցող եկամտային հարկի գումարը, թե միայն մեկի: Առաջարկում եմ հիմնավորոմներում պարզեցնել վերը նշված հանգամանքները: |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
16 | 07.06.2017 08:27:15 | Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ մի շարք դեպքերում անհրաժեշտություն է առաջանում իրականացնել առաջնային շուկայից հիփոթեքային վարկով ձեռք բերված բնակարանների փոխանակում, առաջարկում ենք նախգծով սահմանել այնպիսի մեխանիզմներ, որոնք կապահովեն մի վարկառուից մյուսին փոխանցված պարտավորությունների դիմաց վճարված տոկոսագումարների և սպասարկման վճարների վերադարձը, հիմք ընդունելով նաև այն փաստը, որ նշված փոփոխության արդյունքում ՀՀ պետական բյուջեի համար հավելյալ ծախսեր չեն առաջանա, քանի որ փոխանակվող բնակարանների սեփականատերերը արդեն իսկ օգտվում են եկամտային հարկի վճարված գումարների վերադարձից: |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
17 | 07.06.2017 08:27:15 | Առաջարկում ենք, նախատեսել դրույթ որով կկարգավորվի հիփոթեքային վարկի տեղափոխումը մի բանկից մյուս բանկ (առավել բարենպաստ պայմաններով և տոկոսադրույքով): Նշվածի արդյունքում կնվազի ՀՀ պետական բյուջեից վերադարձվող գումարները, քանի որ մրցակցության արդյունքում բանկերի կողմից տարիների ընթացքում տրամադրվում են ավելի ցածր տոկոսադրույքով վարկեր, սակայն օրենսդրության սահմանափակման արդյունքում վարկերը կշարունակեն սպասարկվել բարձր տոկոսադրույքով և բյուջեից վճարվող գումարները չեն նվազի: |
Չի ընդունվել.
|
|||
18 | 08.06.2017 04:44:41 | Նախագծով փոխատուցման սահմանաչափ սահմանելու հիմնավորումը հետևյալն է՝«Արդյունքում եկամտային հարկի փոխհատուցման հնարավորությունից օգտվում են բավականին թանկարժեք բնակարաններ ձեռքբերող անձինք, ինչն էլ հանգեցնում նշյալ դրույթների հասցեականության կորստի և պետական բյուջե անհարկի ծանրաբեռնվածության»: Այդ ռիսկը զսպելու համար արդյո՞ք ավելի արդյունավետ չէր լինի սահմանաչափ սահմանել ձեռքբերվող բնակարանի/բնակելի տան ձեռքբերման արժեքի վրա, այլ ոչ թե փոխահուցվող գումարի վրա, որն, ըստ էության, կտարածվի նաև ոչ թանկարժեք բնակարան ձեռք բերած շահառուների վրա, ինչով և կխախտվի տվյալ հիմնավորման էությունը: Առաջարկում եմ քննարկել այս մոտեցումը, ինչպես նաև հիմնավորել սահմանաչափի ընտրությունը. ինչու՞ հենց 150.000: |
Չի ընդունվել.
|
|||
19 | 09.06.2017 01:41:14 | Ինչ խոսք, սա առկա իրավիճակի պայմանների վատթարացում է, սակայն թերևս պարզ է նաև, որ խնդիրը պետական բյուջեի միջոցների սղությունն է, ինչը թույլ չի տալիս սպասարկել հիպոտեկային վարկերի աճող ծավալները։ Հատկապես, եթե հաշվի առնենք, որ այդ վարկերը շատ երկարաժամկետ են։ Այդուհանդերձ, առաջարկում եմ նախագծի 2-րդ կետում "տվյալ ֆիզիկական անձի" բառերից հետո լրացնել "և համավարկառու անձանց յուրաքանչյուրի" բառերը, իսկ "ֆիզիկական անձին" բառերը փոխարինել "այդ անձանց" բառերով։ |
Ընդունվել է ի գիտություն.
|
|||
20 | 09.06.2017 06:39:33 | ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ Նախագծի վերաբերյալ 1. Նախագծով առաջարկվող 150,0 հազար դրամ սահմանափակումն, ըստ էության, վատթարացնում է գործող օրենսդրությամբ սահմանված պայմանները: Միաժամանակ, անցումային դրույթներով նախատեսված չէ այն տարածվում է մինչև 2018 թվականը ծագած հարաբերությունների նկատմամբ, թե ոչ: Կարծում եմ, որ այն չի կարող տարածվել: Ընդ որում, հարց է առաջանում, թե այդ ինչ հիմնավորումով, նախագծի ամենակարևոր դրույթներից մեկը (150,0 հազար դրամի սահմանափակումը) տեղ չի գտնում նախագծի հիմնավորման մեջ: 2. Նշված սահմանափակումն առաջացնում է վատ սպասումներ քաղաքացիների մոտ այն առումով, որ գուցե մեկ օր էլ առհասարակ կվերանա նշված մեխանիզմը ու քաղաքացին կմնա միայնակ իր դեռևս, օրինակ, 18 տարի մարման գրաֆիկ ունեցող հիպոթեկով: 3. Թերևս միակ լավ դրույթը դա այն է, որ նախատեսվում է մեխանիզմը տարածել Հայաստանի Հանրապետության տարածքում կառուցված կամ կառուցվող անմիջապես կառուցապատողից անհատա¬կան բնակելի տուն ձեռք բերելու գործարքների նկատմամբ: Այս դրական հանգամանքով փորձ է արվում քողարկել սահմանափակումներով պայմանավորված նախագծի բացասական ընկալումը: Միաժամանակ, նույն անցումային դրույթներով հստակեցված չէ, թե որ ժամանակահատվածում կառուցված անհատական բնակելի տանն է վերաբերվելու այս մեխանիզմը: Օրինակ, նախագծից հստակ չէ, որ 2012 թվականին կառուցված անհատական բնակելի տան (կառուցապատողն իրացնողն է և 5 տարի արդեն ապրում է այդ տանը) իրացման նկատմամբ նշվածը մեխանիզմը կկիրառվի, թե չի կիրառվի: 4. Նախագծով նախատեսված է «.....բայց ոչ ավելի, քան համապատասխան եռամսյակի յուրաքանչյուր ամսվա համար տվյալ ֆիզիկական անձի աշխատավարձի և դրան հավասարեցված վճարումների մասով հաշվարկված` 150 հազար դրամը չգերազան¬ցող եկամտային հարկի գումարը, փոխ¬հատուցվում են ֆիզիկական անձին»: Կարգավորված չէ համասեփականատերերի և համավարկառուների պարագայում ինչ ձևով է կիրառվելու սահմանափակումը: |
Ընդունվել է մասնակի.
|
|||
21 | 15.06.2017 15:50:56 | Ամփոփաթերթի նախկին պարունակությունը ոչ թե ջնջվում է, այլ լրացվում է վերջին սյունյակում, թե ինչն է ընդունվել առաջարկություններից և ինչ փոփոխություններ են կատարվել։ |
Չի ընդունվել
|
|||
22 | 15.06.2017 15:50:56 | Բացի այդ, ձեր կողմից առաջարկվող նոր խմբագրության Հոդված 2-ը հակասում է Հոդված 3-ին։ Առաջարկում եմ Հոդված 2-ը խմբագրել։ |
Չի ընդունվել:
|
|||
23 | 15.06.2017 15:50:56 | Պետք է հիմնավորել, թե ինչու եք գտնում, որ 150000 դրամի չափով սահմանափակման կարիք կա։ Ես չեմ տեսնում որևէ թվային հիմնավորում, որևէ վիճակագրություն կամ բյուջեի վրա ազդեցության գնահատական, մինչդեռ վերջինս պարտադիր պահանջ է իրավական ակտի նախագիծ ներկայացնելիս։ Եվ իհարկե պետք չէ մոռանալ, որ ի սկզբանե այս նախաձեռնությունը կառավարությունն սկսել է շինարարության ոլորտը և բնակարանների վաճառքը խթանելու համար, այսինքն ձեր այս մոտեցումը ոչ մի կերպ չի համապատասխանում որդեգրած քաղաքականությանը։ |
Ընդունվել է ի գիտություն
|
|||
24 | 20.06.2017 07:38:06 | Առաջարկում եմ չկիրառել տոկոսագումարի վերադարձման սահմանաչափ կամ վերանայել նախատեսվող սահմանաչափը՝ ավելացնել մինչև 250.000 դրամ, հաշվի առնելով նորակառույց բնակարանների շուկայական գները և տրամադրվող վարկերի տոկոսադրույքները: ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ. Սույն փոփոխությունից հետևում է, որ ամբողջությամբ կփոխհատուցվի միայն մինչև 13.000.000 դրամ վարկի տոկոսագումարները: Նույնիսկ հիմնվելով պետական ծրագրով իրականացվող Երազ բնակելի թաղամասի բնակարանների սակագների վրա, որն այսօր ամենամատչելի առաջարկն է, ամբողջությամբ կփոխհատուցվի մինչև 18000000 դրամ վարկի տոկոսագումարները: Նշված գումարի սահմաններում հնարավոր է գնել մինչև 56քմ մակերես ունեցող բնակարան, որը կազմում է ընդհանուր բնակարանների մոտ 15%-ը, սակայն չեմ կարծում, որ երիտասարդ ընտանիքի կողմից, օրինակ, 65քմ մակերեսով բնակարանի ձեռքբերումը հատում է <<շքեղության>> սահմանները, որը ինքնին անչափելի հասկացություն է: Նշեմ նաև, որ վերոնշյալ շեմի շրջանակներում միանշանակ ձեռնտու է դառնում <<Բնակարան երիտասարդ ընտանիքներին>> ծրագիրը: Ըստ էության այս երկու ծրագրերը դառնում են համանման, որոշ դեպքերում էլ փոխլրացնող և փաստացի ծառայելու են միևնույն շահառուների շրջանակին, որը չեմ կարծում, որ բխում է թե պետության, թե կառուցապատողների, թե վարկային կազմակերպությունների և վարկառուների շահերից: |
Չի ընդունվել
|