project.favorite.title
ՍԵՓԱԿԱՆ ՆԱԽԱՁԵՌՆՈՒԹՅԱՄԲ (ԿԱՄԱՎՈՐ) ԱՏԵՍՏԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՆԵՐԴՐՄԱՆ ՓՈՐՁՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
31 - project.vote.yes
-
3 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 30.09.2020 05:55:10 | Բարև, Ձեզ կողմ եմ քվեարկել միայն այն պայմանով, որ անց կացվի հեռավար տարբերակով։ |
Վերցվում է ի գիտություն
|
|||
2 | 30.09.2020 09:21:14 | Անհրաժեշտ և կարևոր ծրագիր է,պարզապես լավ կլինի որ,որակյալ և փորձառու (անպայման մասնագիտական բարձ պատրաստվածություն ունեցող) վերապատրաստողները նախապես վերապատրաստեն ուսուցիչներին |
Ընդունվում է ի գիտություն
|
|||
3 | 30.09.2020 10:03:44 | Խնդրում եմ մի փոքր պարզաբանեիք թեստերի հարցերի բարդության աստիճանը, ներառվելու՞ են արդյոք կոնկրետ ֆիզիկայի խորացված թեմաներից հարցեր, որը արդարացի չի լինի տարբեր դպրոցի ուսուցիչների համար, թե ինչպես որ ընդունելության քննութերի ժամանակ դրանք չեն պահանջվում, այստեղ նույնպես չեն լինի: Շնորհակալություն: |
Վերցվել է ի գիտություն
|
|||
4 | 30.09.2020 14:06:34 | Բարև ձեզ։Նախ ցանկանում եմ առաջատար մասնագետները լավ վերապատրաստեն սկսնակներիս։ |
Վերցվել է ի գիտություն
|
|||
5 | 30.09.2020 14:53:59 | Բարև Ձեզ .առաջարկում եմ նախագծում զետեղել թեստի կառուցվածքի մասին ընդհանուր տեղեկություն ,ինչպես նաև հարցազրույցի մասին:Եվ ո՞վքեր կարող են ընդգրկվել ատաստավորման հանձնաժողովում: |
Վերցվել է ի գիտություն
|
|||
6 | 15.10.2020 15:46:21 | Խնդրում եմ պարզաբանել, թե ինչով է բացատրվում բնագիտական առարկաներից միայն աշխարհագրության դուրս մնալը առարկայացանկից: Առաջարկում եմ առաջին տարում ատեստավորումը անցկացնել նաև 10-12-րդ դասարաններում աշխարհագրություն առարկան դասավանդող ուսուցիչների համար: |
Չի ընդունվում
|