project.favorite.title
«Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2018 թվականի փետրվարի 15-ի N 142-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշման նախագիծ
-
3 - project.vote.yes
-
1 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 19.06.2018 05:50:10 | <<Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի դեկտեմբերի 28-ի N 1731-Ա որոշմամբ>> պարբերությանը հաջորդող <<որոշմամբ>> բառը հանել: Նաև << Առաջարկվող կարգավորման նպատակը և բնույթը>> վարնագրված բաժնում <<ԵՐԲ>> գրված է մեծատառերով: |
Ընդունվել է
|
|||
2 | 19.06.2018 05:50:10 | <<Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի դեկտեմբերի 28-ի N 1731-Ա որոշմամբ>> պարբերությանը հաջորդող <<որոշմամբ>> բառը հանել: Նաև << Առաջարկվող կարգավորման նպատակը և բնույթը>> վարնագրված բաժնում <<ԵՐԲ>> գրված է մեծատառերով: |
Ընդունվել է
|
|||
3 | 19.06.2018 05:56:24 | Առաջարկում եմ տեքստում ներկայացնել հիմնավորումներ, առ այն, որ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի դեկտեմբերի 28-ի N 1731-Ա որոշմամբ անհատույց օգտագործման իրավունքով թվով 7 գործարար ծրագրերի շահառուների կողմից հիմնվող սպանդանոցների գործարկումը բավարար է ՀՀ-ում ամբողջապես անցնել սպանդանոցային մորթի: |
Չի ընդունվել
|
|||
4 | 19.06.2018 06:15:06 | Սպանդանոցային մորթի իրականացման նպատակն առողջ միս, մսամթերք, ենթամթերքներ ստանալն է, այսպես է ամբողջ աշխարհում: Ենթադրվում է, որ կարևոր է թե որտեղ է կառուցվում սպանդանոցը հատկապես <<առողջ>> բառի համատեքստում: Այնինչ <<Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի դեկտեմբերի 28-ի N 1731-Ա որոշման>> համաձայն <<հավանության արժանացած թվով 7 գործարար ծրագրերի շահառուներին>> են հանձնվում Հայաստանի Հանրապետության սեփականությունը հանդիսացող` Հայաստանի Հանրապետության գյուղատնտեսության նախարարության սննդամթերքի անվտանգության պետական ծառայության ենթակայության «Հանրապետական անասնաբուժասանիտարական և բուսասանիտարական լաբորատոր ծառայությունների կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպությանը պատկանող անասնաբուժական սպասարկման կենտրոնների շենքերը և դրանց կից շինությունները: Սրանք այն շենքերն ու շինություններն են, որտեղ, որոշ դեպքերում շուրջ 70-80 տարի, ամենօրյա ռեժիմով, անասնաբուժական աշխատակազմը գործ է ունեցել վարակիչ և ոչ վարակիչ հիվանդություններ կրող սուբյեկտների հետ: Ընդ որում այս շինքերին կից գործել են Բեկարի հորեր, որի փաստը ևս լրացուցիչ մտահոգության առիթ է դառնում: Հաշվի են առնվել արդյոք վերը նշված փաստերը, հատկապես այդ շենքերում սպանդանոցներ հինելու մտադրության ժամանակ, ուր են տեղափոխվում այդ շենքերում աշխատող մասնագետները, որտեղ են նրանք իրականացնելու իրենց պրոֆեսիոնալ պարտականությունները: ԵՎ ի լրումն, ինչպիսի արձագանք կարող է լինել ներքին և արտաքին շուկաներում, եթե բացահայտվի, որ այն միսը, մսամթերքը, որը տվյալ սպանդանոցի տերերը պետք է առաջարկեն պոտենցիալ հաճախորդներին ստացվել է վարակիչ և ոչ վարակիչ հիվանդությունների դեմ շուրջ 70-80 տարի ամենօրյա ռեժիմով աշխատող շենքերի տարածքներում: Տեղեկացված են արդյոք այն 7 շահառուները, որ իրենք ներդրում են անում <<ոչ առողջ>> տարածքներում և ինչ ռիսկեր են իրենց սպառնում: |
Չի ընդունվել
|
|||
5 | 20.06.2018 07:25:33 | Մինչև 01. 01. 2019թ. պարտադիր սպանդանոցային մորթի ժամկետի հետաձգումը քննարկվել է արդյոք սպանդանոցների տերերի հետ, հաշվի են առնվել վերջիններիս բիզնես շահերը, քանի որ նրանք պլանավորել են հուլիս ամսից սկսած ակտիվ գործունեություն ծավալել, իսկ այս առաջարկի ընդունման պարագայում, այն կհետաձգվի ևս 6 ամիս: |
ՉԻ ընդունվել
|