base.notification_banner.text
project.favorite.title

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 30-Ի №378Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ 2016 ԹՎԱԿԱՆԻ ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ 30-Ի №378Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՂ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՈՐՈՇՄԱՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱ

 

1. Իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

«Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի 2016 թվականի նոյեմբերի 30-ի №378Ն որոշման մեջ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի որոշման նախագծի (այսուհետ՝ նախագիծ) ընդունումը, որպես շարունակական գործընթաց, պայմանավորված է մատակարար-բաժանորդ կարգավորվող իրավահարաբերությունների բարելավման անհրաժեշտությամբ: Մասնավորապես՝ նախագիծը միտված է հանձնաժողովի 2016 թվականի նոյեմբերի 30-ի №378Ն որոշմամբ սահմանված խմելու ջրի մատակարարման և ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների մատուցման կանոնների (այսուհետ՝ կանոններ) գործնականում կիրառման, ինչպես նաև հանձնոժողով ստացվող դիմումների վերլուծության արդյունքում ի հայտ եկած թերությունների վերացմանը և խնդիրների լուծմանը, առկա կարգավորումների լրամշակմանը, նոր կարգավորումների սահմանմանը:

Նախագծով նախատեսվող լրաշակումներից են մատակարարի նախաձեռնությամբ բաժանորդ-մատակարար պայմանագրի լուծելուց բաժանորդին նախապես ծանուցելու պահանջի, մատակարարին տեխնիկական պայմանների գործողության ժամկետի երկարաձգման իրավունքի սահմանումը, պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների կամ մատակարարի կամ այլ հեռանկարային զարգացման ծրագրի միջոցով նոր համակարգի կառուցման գործընթացի կարգավորումը, ինչը հանգեցնելու է դիմող անձից գանձվող միացման վճարի նվազեցման: Նախատեսվող փոփոխություններով բարելավվելու է նաև առևտրային հաշվառքի սարքի ապահավաքակցման, ստուգաչափման, ցուցմունքի գրանցման գործընթացները՝ տարանջատված հստակ ժամկետներով, ինչը ներառում է նաև հայտնաբերվող խախտումների հիման վրա կատարվող վերահաշվարկների հետ բաժանորդի չհամաձայնվելու դեպքում բողոքարկման հնարավորություն: Նախագծով սահմանված է նաև դիմող անձին նոր միացման գործընթացի վերաբերյալ դիմումին պատասխանելու ժամկետների խախտման համար մատակարարի կողմից դիմող անձին տուժանք վճարելու պահանջ:

 

2. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները

Ներկայումս կանոններով սահմանված չեն մատակարարի նախաձեռնությամբ բաժանորդ-մատակարար պայմանագրի լուծելուց բաժանորդին նախապես ծանուցելու պահանջ, նոր միացման դեպքում տրամադրվող տեխնիկական պայմանների գործողության ժամկետի երկարաձգման իրավունք, կատարվող վերահաշվարկների մասին բաժանորդին նախապես տեղեկացնելու և դրանց հետ չհամաձայնվելու դեպքում բողոքարկման հնարավորություն և բաժանորդը դրանց մասին տեղեկանում է միայն վճարման փաստաթղթերից: Սահմանված չէ նաև դիմող անձին նոր միացման գործընթացի վերաբերյալ դիմումին պատասխանելու ժամկետների խախտման համար մատակարարի կողմից տուժանք վճարելու պահանջ:

 

3. Կարգավորման նպատակը և բնույթը

Նախագծի նպատակն է հստակեցնել առկա կարգավորումները, սահմանել նոր կարգավորումներ, որոնք միտված են մատակարար-բաժանորդ իրավահարաբերությունների բարելավմանը, պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների կամ մատակարարի կամ այլ հեռանկարային զարգացման ծրագրի միջոցով նոր համակարգի կառուցման գործընթացի կարգավորման միջոցով նոր միացման դեպքում դիմող անձից գանձվող միացման վճարի նվազեցմանը, առկա դիմում-բողոքների նվազեցմանը:

 

4. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և ան­ձինք

Նախագիծը մշակվել է Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից և քննարկվել Ջրային կոմիտեի, «Վեոլիա Ջուր» ՓԲԸ-ի հետ:

 

5. Ակնկալվող արդյունքը

Նախագծի ընդունման արդյունքում առավել բարելավվելու են մատակարար-բաժանորդ իրավահարաբերությունները, այդ թվում՝ սահմանվող նոր կարգավորումների միջոցով, հստակեցվելու են առկա կարգավորումները, նվազելու է պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմինների կամ մատակարարի կամ այլ հեռանկարային զարգացման ծրագրի միջոցով նոր համակարգի կառուցման գործընթացի կարգավորման միջոցով նոր միացման դեպքում դիմող անձից գանձվող միացման վճարը, ինչպես նաև առկա դիմում-բողոքները:

  • project.old_project_time.text

    24.10.2019 - 10.11.2019

  • project.type.title

    Որոշում

  • project.area.title

    Ջրային տնտեսություն

  • project.ministry.title

    ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողով

project.send_email.title

project.email.info

project.email.cancel

project.views.title 556

project.print.title

project.sentences.title

09.11.2019

2. Նախագծի 8) կետով առաջարկվող լրացումը թեև մեր գնահատմամբ որոշակիորեն հստակեցնում է Բաժանորդ դառնալու համար նոր միացման գործընթացը, սակայն այն բավարար չէ։ Վեոլիա ջուր ընկերության կողմից ներկայացվող 14 կետանոց ցանկի և ընդհանրապես այս մասով առկա որոշ դեպքերում անտեղի քաշքշուքները մեղմելու որևէ գործուն առաջարկ այս նախագիծը չի պարունակում։ Ավելին՝ չի վերացվում մատակարարին 11․1 կետով տրված բացառիկ իրավունքը, այն է՝ նոր համակարգի կառուցման տեխնիկական վերահսկողությունը պետք է իրականացնի կա՛մ մատակարարը, կա՛մ մատակարարի հրապարակած ցանկում ընդգրկված կազմակերպությունը։ Չի վերանայվել նաև 12-րդ կետը, համաձայն որի մատակարարի կողմից հրապարակվում են գներ, որոնք մեղմ ասած հեռու են գործող իրականությունից (չնայած ինչ-ինչ ստանդարտների հաշվառմամբ ունեն իրենց հիմնավորումները)։ Արդյունքում՝ նոր բաժանորդ դառնալու քաղաքացու հոգսը այս փոփոխություններով որևէ կերպ չի մեղմվում։ Մինչդեռ դա օրակարգում առկախված թերևս ամենակարևոր խնդիրներից մեկն է։ Խնդրում ենք հնարավորության դեպքում անդրադարձ կատարել հատկապես ջրամատակարարման և ջրահեռացման համակարգին նոր միացման գործընթացի պարզեցման և բաժանորդների հոգսերը թեթևացնելու ու լրացուցիչ ծախսերից ձերբազատելու հնարավորություններին։

09.11.2019

3. Նախագծի 9) կետն ունի լրացուցիչ պարզաբանման կարիք և բավարար չի ներկայացվել հիդրանտով սպառումը առևտրային հաշվառքի սարքի միջոցով չհաշվարկելու ներկայացված առաջարկը։ Սա դուրս է ջրային ռեսուրնսերը խնայողաբար օգտագործելու և ճիշտ հաշվառում իրականացնելու ՀՀ կառավարության որդեգրած քաղաքականությունից, որը և դրված էր Վեոլիա ջուր ընկերության հետ կնքվող վարձակալության պայմանագրի հրավերի հիմքում։

09.11.2019

4. Նախագծի 10), 11), 12), 13), 14) և 15) կետերի վերաբերյալ հայտնում ենք հետևյալը․ • առաջարկում ենք ներկայացված լրացումների ու փոփոխությունների հետ մեկտեղ Կանոների 30․1 կետում ամրագրել ոչ թե «Չափագիտական մարմնի փորձագիտական եզրակացությունը» եզրույթը, այլ «առևտրային հաշվառքի սարքի ստուգաչափման արդյունքում Չափագիտական մարմնի կողմից տրված փորձագիտական եզրակացությունը» արտահայտությունը։ Սա պայմանավորված է նրանով, որ ներկայումս Մատակարարն է կազմում փորձագիտական եզրակացությունը, որը ստորագրվում է Չափագիտական մարմնի ներկայացուցչի կողմից ու դա հրամցվում է որպես Չափագիտական մարմնի փորձագիտական եզրակացություն։ Սա անթույլատրելի երևույթ է, առկա է շահերի ակնհայտ բախում ու բարձր է չարաշահումների ռիսկը։ Չէ՞ որ բացասական փորձագիտական եզրակացության դեպքում վերահաշվարկ է կատարվելու ի հօգուտ փորձագիտություն կատարողի՝ «Վեոլիա ջուր» ՓԲԸ-ի։ • Առաջարկում ենք կանոներով ամրագրել, որ առևտրային հաշվառքի սարքը ապահավաքակցելուց հետո հանձնվում է մատակարարին բացառապես ստուգաչափում անցկացնելու նպատակով (և Մատակարարն իրավունք չունի ստուգաչափումից բացի որևիցե այլ նպատակով բաժանորդից վերցնել վերջինիս սեփականություն համարվող ջրաչափը), իսկ ստուգաչափումը ոչ մի դեպքում չպետք է իրականացվի մատակարարի կողմից և/կամ մասնակցությամբ, անգամ այն դեպքերում, երբ Մատակարարն ունի ստուգաչափում իրականացնելու համար անհրաժեշտ ողջ փաստաթղթավորումը։ • Առաջարկում ենք Կանոներով նախատեսել, որ ապահավաքակցված առևտրային հաշվառքի սարքը, եթե այն բաժանորդի սեփականությունն է, ստուգաչափումից հետո վերադարձվում է բաժանորդին կամ առնվազն բաժանորդը փոխհատուցվում է դրա կորստի գումարի չափով (Եթե օրինակ առևտրային հաշվառքի սարքը ստուգաչափման ընթացքում մասնատվել է կամ կորցրել է իր՝ մինչև ստուգաչափումն ունեցած հատկությունները)։ Այս դեպքում փոխհատուցումը պետք է իրականացվի Մատակարարի կողմից ու վերջինիս միջոցների հաշվին։ Մեր կողմից առաջարկվող այս փոփոխության դեպքում, երբ Առևտրային հաշվառքի սարքի աշխատանքի ճշտության վերաբերյալ Մատակարարի մոտ է առաջանում կասկած և Մատակարարի նախաձեռնությամբ է անցկացվում Առևտրային հաշվառքի սարքի արտահերթ ստուգաչափումը, Առևտրային հաշվառքի սարքի սեփականատերը չպետք է ունեզրկվի՝ այդ նույն սարքի արժեքի չափով։

project.sentences.see_more
home.european_union.image_alt
home.european_union.text