base.notification_banner.text
project.favorite.title

Լրամշակվող

ՀՀ ոստիկանության բարեփոխումների ռազմավարություն և դրանից բխող 2020-2022թթ. գործողությունների ծրագիր

Հայաստանի Հանրապետությունում անկախացումից ի վեր հանրության շրջանում ոստիկանության ընկալումը հանրային վստահության առումով տարբեր աստիճաններ է արձանագրել։ Սա պայմանավորված է եղել մի շարք օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ հանգանքների համադրությամբ, մասնավորապես՝ մի կողմից խորհրդային ժամանակաշրջանի կարծրացած ընկալումներով և արդեն անկախ պետության ոստիկանության կողմից նույն խորհրդային միլիցիայի գործելակերպին որոշ ասպեկտների պահպանման պրակտիկայով, իսկ մյուս կողմից՝ անվտանգության ժամանակակից մարտահրավերները դիմակայելու և հասցեագրելու անբավարար կարողություններով, անբավարար ֆինանսավորմամբ և որպես արմատական պատճառ՝ ոստիկանության մասնագիտական կրթական և պատրաստման համակարգի արժեքային փոփոխությունների դանդաղությամբ, իսկ որոշ ուղղություններով՝ այդ փոփոխությունների իսպառ բացակայությամբ։

Հետխորհրդային պետություններից շատերում անկախացումից ի վեր միլիցիա անվանումը փոխվել է պոլիցիա, պոլիս (ոստիկանություն), սակայն ժողովրդավարական արժեքային ու բովանդակային կայուն փոփոխությունները հաջողվել են թերևս քչաթիվ նման պետություններում։

Նկատի ունենալով մեր պետությունում հանցավորության աստիճանի  համեմատաբար ցածր աստիճանը Հայաստանում ոստիկանության բարեփոխումների անհրաժեշտությունն առաջին հերթին պայմանավորված է ժողովրդավարական պետությանն ու հասարակությանը բնորոշ ոստիկանության ծառայություն ունենալու իրական անհրաժեշտությամբ, տարիներ ի վեր բարձրաձայնված հանրային պահանջով և անկեղծ քաղաքական կամքի առկայությամբ։

Պետության հարկադրանք կիրառող, օրվա իշխանությանը ծառայող մարմնի իմիջն անհրաժեշտ է փոխել հանրության անվտանգությունն ապահովող, հանրությանը ծառայող վստահելի և հարգանքի արժանի հանրային ծառայության տեսակի։

Այս ոլորտում նման կայուն փոփոխությանը հնարավոր է հասնել պետության ու հանրության երկխոսության միջոցով՝ ոստիկանությունում ինստիտուցիոնալ փոփոխությունների (արժեքային, բովանդակային, միջավայրային և նյութական հագեցվածության) իրականացման ճանապարհով, բարեփոխումների մշակման և իրականացման ընթացքում ներառական մասնագիտական քննարկումների միջոցով և իհարկե, փոփոխությունների մասին գրագետ ու թիրախային ռազմավարական հաղորդակցության իրականացմամբ։

Հաշվի առնելով այլ պետություններում իրականացված ոստիկանության բարեփոխումների փորձը՝ հասարակական երկխոսությունն ու ռազմավարական հաղորդակցությունը երկրաժամկետ, կայուն և զգալի փոփոխությունների կարևոր գրավական են։

Մյուս կողմից,  նկատի ունենալով ոլորտի առանձնահատկությունը՝ անհրաժեշտ է լիակատար սիներգիա ապահովել Կառավարության կողմից ոլորտային բարեփոխումների ծրագրերի, մասնավորապես՝ Ազգային անվտանգության, դատական և իրավական, կոռուպցիայի դեմ պայքարի, հանրային ծառայության, մարդու իրավունքների պաշտպանության և ոլորտային բարեփոխումների մյուս ռազմավարությունների և իհարկե, ամփոփման փուլում գտնվող քրեական նոր օրենսդրության հետ։

  • project.old_project_time.text

    10.02.2020 - 25.02.2020

  • project.type.title

    Որոշում

  • project.area.title

    Արդարադատություն, Անվտանգություն, Կոռուպցիայի դեմ պայքար, Քրեական օրենսդրություն, Հասարակական կարգի պահպանություն, հասարակական անվտանգության ապահովում և համայնքային ոստիկանություն

  • project.ministry.title

    Արդարադատության նախարարություն

project.send_email.title

project.email.info

project.email.cancel

project.views.title 22750

project.print.title

project.sentences.title

25.02.2020

Ռազմավարությամբ նախատեսված է, որ «․․․ոստիկանության քննությանը կարող են հանձնվել ընտանեկան բռնության եւ ճանապարհատրանսպորտային դեպքերով, ինչպես նաեւ կազմակերպված հանցավորության վերաբերյալ գործերի քննությունը․․․»։ Միաժամանակ Ռազմավարության համաձայն՝ Պարեկային ծառայության գործառույթները ներառում են, օրինակ, • ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովումը, • իրավախախտումների նախականխումը, կանխումը եւ խափանումը • տուժող անձին անհետաձգելի հոգեբանական օգնության ցուցաբերումը եւ այլն։ Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ընտանեկան բռնության վերաբերյալ ահազանգի պարագայում կարող է իրականացվել իրավախախտման նախականխում/կանխում՝ եւ միաժամանակ հիմք ընդունելով այն հանգամանքը, որ Ռազմավարությամբ բավարար հստակությամբ ձեւակերպված չէ, թե Ոստիկանության կառուցվածքում որ մարմինն է ունենալու ընտանեկան բռնության գործերով զբաղվելու իրավասություն՝ տպավորություն կարող է ստեղծվել, որ Պարեկային ծառայությունն, ի թիվս այլնի, կարող է ունենալ նաեւ ընտանեկան բռնության գործերով քննություն իրականացնելու իրավասություն։ Հաշվի առնելով վերոգրյալն ու ինչպես նաեւ գենդերային բռնության դեպքերով գործերի քննության առանձնահատկություններն ու ընտանեկան բռնության գործերով հանցավորության վտանգավորությունը՝ առաջարկում ենք Ոստիկանության կառուցվածքային եւ գործառութային փոփոխություններ կատարելուց առաջ քննարկումներ իրականացնել ոլորտում աշխատող հասարակական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ:

25.02.2020

Ռազմավարությամբ նախատեսված է մեկ միասնական Օպերատիվ կառավարման կենտրոնի (ՕԿԿ) ստեղծման գաղափարը, որն ըստ Ռազմավարության, պետք է ապահովվի անձնական տվյալների պաշտպանության եւ դրա նկատմամբ քաղաքացիական վերահսկողության արդյունավետ եւ գործուն համակարգ, սակայն Ռազմավարությամբ անդրադարձ չի կատարվում քաղաքացիական վերահսկողության համակարգի ձեւավորման սկզբունքներին, ինչը նույնպես առաջարկում ենք ավելացնել։

25.02.2020

Առաջարկում ենք կարգավորումներ նախատեսել ոստիկանության ծառայությունում կին ոստիկանների ներգրավման ուղղությամբ։

project.sentences.see_more
home.european_union.image_alt
home.european_union.text