project.favorite.title
«ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
16 - project.vote.yes
-
3 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 31.10.2019 06:06:13 | «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի 1-ին մասի 1-ին պարբերույունում բաց են թողնվել Հայաստանի Հանրապետության բառերը: Նույն հոդվածի վերաբերյալ գտնում եմ, որ՝ 1. Անձանց վրա ոչ միայն չի կարելի պարականություն դնել ցուցաբերել առաջին օգնություն, այլ ընդհակառակը պետք է արգելել համապատասխան գիտելիքներ չունեցող անձանց այն կատարել, քանի որ դրանով կամ անձին պահական մեքենայով տեղափոխելիս նրան կարող է հացվել մինչև անգամ մահացու վնաս: Մասնավորապես որոշակի վնասվաքներ ունեցող անձան անգամ չի կարելի տեղաշարժել առանց համապատասխան սարքավորումների: 2. Պարզ չէ թե որքանով է իրավաչափ անձանց վրա դնել պարտականություն իրենց հետ մշտապես սարքին վիճակում տեսանկարահանող կամ լուսանկարահանող սարքեր ունենալը: 3. Անձի վրա չի կարելի դնել պարտականություն գրացել ականատեսների անունները: Բացի այդ ականատեսները պարտավոր չեն ցանկացած անձի հայտնել իրենց անունները: Ըստ էության անձի վրա դրվում են ոստիկանի պարտականություներ: |
|
|||
2 | 01.11.2019 15:11:46 | երևեկելի մասի՝ 20 րոպեի ընթացքում ազատման պահանջը անիմաստ ու հակասական կլինի եթե ապահովագրական գործակալությունները պատճառաբանելով Տրանսպորտային Միջոցի տեղաշարժը մերժեն վճարել ապահովագրական գումարը կամ առաջարկեն անհամեմատ ցածր գումար: |
|
|||
3 | 05.11.2019 13:39:33 | Սա շատ լավ նախագծ է: Պետք է վերջ տրվի հասարակություն ռեսուրսներով վճարել ապահովագրական ընկերությունների ոչ պրոֆեսիոնալ անձանց և կառուցվածքի համար: |
|
|||
4 | 07.11.2019 03:46:41 | <<ԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ>> ՀՀ օրենքի նախագծի 1-ին հոդվածով նոր խմբագրությամբ շարադրվող 24-րդ հոդվածի2-րդ մասի դ) կետի 2-րդ ենթակետի՝ ա. պարբերությունում հստակեցնել ծայրահեղ դեպքերը, որպեսզի պատահարի մասնակիցը և նրան աջակցող մարդիկ, վիրավորին տեղաշարժելիս կամ տեղափոխելիս, կամա, թե ակամա չդառնան վիրավորի վնասվածքների բարդացման կամ ավելացման՝ կյանքին ու առողջությանը սպառնացող կամ մահի պատճառ. բ. պարբերությունը հանել, քանի որ փաստացի կրկնորդում է դ/ կետի 3-րդ ենթակետին, վերջինս որպես առանձին դրույթ փակում է հարցը, ուղղակի 3-րդ ենթակետում անհրաժեշտ է լրացնել <<եթե տրանսպորտային միջոցը հնարավոր է տեղափոխել>> բառերը. գ. պարբերությունում պարզ չէ, թե պատահարի կոնկրետ ո՞ր մասնակիցն է պարտավոր գրանցել ականատեսներին և ի՞նչ է լինելու, եթե ականատեսները հրաժարվեն կամ սխալ տեղեկություն տան: 3-րդ ենթակետում անհրաժեշտ է հստակեցնել, թե պատահարի կոնկրետ որ մասնակիցը և ինչպես պետք է միջոցներ ձեռնարկի՝ դեպքի վայրի շրջանցման կազմակերպման ուղղությամբ, ինչ գործոություններ է ենթադրում շրջանցման կազմակերպումը: <<ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ>> ՀՀ օրենքի 1-ին հոդվածով առաջարկվող 124.6-րդ հոդվածի նոր 3․1 մասում առաջանում է խնդիր, թե պատահարի մասնակից վարորդը ճանապարհի երթևեկելի մասը ազատելիս ինչպե՞ս է որոշելու կամ իմանալու և ապացուցելու իր կամ պատահարի մյուս մասնակցի գործողությունները մինչև վթարը արդյո՞ք պարունակել են հանցագործության հատկանիշներ, թե՞ ոչ, արդյո՞ք վարորդն ունի համապատասխան գիտելիքներ և կարողություններ, հակառակ դեպքում նա չի կարող ազատել երթևեկելի մասը, որովհետև կկրի հետևանքների պատասխանատվությունը: |
|