01.09.2020
Ներկայացված ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի համարակալումը համապատասխանեցնել «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված տեխնիկական պահանջներին համապատասխան:
ՆԱԽԱԳԻԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
ՈՐՈՇՈՒՄ
______ __________________ 2020 թվականի N ____-Ն
ԿԱԴԱՍՏՐԱՅԻՆ ՔԱՐՏԵԶՈՒՄ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ՍԽԱԼՆԵՐԻ ՈՒՂՂՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
«Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ մասին համապատասխան՝ Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
1) կադաստրային քարտեզում հայտնաբերված սխալների ուղղման կարգը՝ համաձայն հավելված N 1-ի.
2) քարտեզագրման և չափագրման ժամանակ գծային չափերի նկատմամբ պահանջվող ճշտության բնութագրերը՝ համաձայն հավելված N 2-ի.
3) համայնքի վարչական սահմանների ուղղման, թաղամասի տեղադիրքի ուղղման, թաղամասի սահմանների ուղղման նախագծերի ձևերը՝ համաձայն հավելված N 3-ի:
Հավելված N 1
ՀՀ կառավարության 2020 թվականի
_________________ ____-ի N ______-Ն որոշման
ԿԱՐԳ
ԿԱԴԱՍՏՐԱՅԻՆ ՔԱՐՏԵԶՈՒՄ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ ՍԽԱԼՆԵՐԻ ՈՒՂՂՄԱՆ
Կադաստրային քարտեզ` «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 14-րդ հոդվածով սահմանված քարտեզ (հատակագիծ).
Կադաստրային քարտեզի կրկնօրինակ` կոնկրետ օրվա դրությամբ առկա բոլոր տվյալներով վեկտորային ֆորմատով կադաստրային քարտեզի հատվածի կրկնօրինակ.
Թաղամաս՝ կադաստրային թաղամաս՝ կադաստրային քարտեզում առանձնացված տարածք, որը բնության մեջ սահմանազատվում է փողոցներով, ճանապարհներով, երկաթգծերով, գետերով, ջրանցքներով, բնական լանդշաֆտի կամ բնության մեջ հստակ առանձնացված (այդ թվում հողամասերի) սահմանագծերով.
Համայնքի վարչական սահմանների ուղղման նախագիծ՝ կադաստրային քարտեզի կրկնօրինակի վրա Կոմիտեի կողմից կազմված համայնքի վարչական սահմանների ուղղման նախագիծ.
Թաղամասի տեղադիրքի ուղղման նախագիծ՝ կադաստրային քարտեզի կրկնօրինակի վրա Կոմիտեի կողմից կազմված թաղամասի տեղադիրքի ուղղման նախագիծ.
Թաղամասի սահմանների ուղղման նախագիծ՝ կադաստրային քարտեզի կրկնօրինակի վրա Կոմիտեի կողմից կազմված թաղամասի սահմանների ուղղման նախագիծ.
Մոտավոր սահման՝ օրթոֆոտոհատակագծերի հիման վրա համայնքների վարչական սահմանների, թաղամասերի սահմանների և անշարժ գույքի (հողամասի) միավորի սահմանների սխեմատիկ արտապատկերում կադաստրային քարտեզների վրա` առանց սահմանային ճշգրիտ չափագրումների.
Ճշգրիտ սահման՝ հողամասի սահման, որոնք չափագրվել են մինչև 12 սմ ճշտությամբ գեոդեզիական սարքավորումների (գլոբալ նավիգացիոն արբանյակային մասնագիտացված համակարգեր, էլեկտրոնային տախեոմետրեր և այլ ավելի բարձր ճշտությամբ տեղորոշման համակարգեր) միջոցով։
Օրթոֆոտոհատակագիծ՝ Հայաստանի Հանրապետությունում գործող միասնական գեոդեզիական կոորդինատային համակարգին կապակցված և թվայնացված օդալուսանկար կամ արբանյակային նկար։
Իրադրության հատակագիծ՝ նոր առաջացող և (կամ) ուրվագծի փոփոխության ենթակա բոլոր հողամասերն ու շինություններն ընդգրկող մեկ ընդհանուր հատակագիծ: Իրադրության հատակագծում պետք է արտացոլվեն ուղղման ենթակա հողամասերի և շինությունների մակերեսները, սեփականության սուբյեկտը, նպատակային և գործառնական նշանակությունները։
Հաշվառված հողամաս՝ հողամաս, որի վերաբերյալ տվյալները (սուբյեկտ, նպատակային նշանակություն, գործառնական նշանակություն կամ հողատեսք) արտացոլվում են կադաստրային քարտեզի համապատասխան թեմատիկ շերտում, սակայն առկա չեն դրա նկատմամբ իրավահաստատող փաստաթղթեր կամ գրանցված իրավունքներ:
Համայնքի ղեկավարը սույն կետով նշված փաստաթղթերը ստանալուց հետո 10 աշխատանքային օրյա ժամկետում Կոմիտե է ներկայացնում այդ համայնքի, ինչպես նաև սահմանակից համայնքների ղեկավարների գրավոր համաձայնությունը կամ առարկությունը՝ առարկության դեպքում տալով նաև առաջարկություններ։ Չհամաձայնեցված հատվածների համար, առաջարկություններին համապատասխան, Կոմիտեի կողմից կազմվում է սահմանի ուղղման նոր նախագիծ և կրկին ներկայացվում համաձայնեցման։ Համայնքի ղեկավարների կողմից կրկին փոխադարձ համաձայնություն ձեռք չբերելու դեպքում չհամաձայնեցված հատվածների մասով հարցը ներկայացվում է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2005 թվականի փետրվարի 7-ի N 67-Ա որոշմամբ ստեղծված հանձնաժողովի քննարկմանը։
Մինչև սույն կետի 2-րդ պարբերությամբ նշված գրավոր համաձայնությունների ներկայացնելը համադրվող տարածքներում հողամասի հատկացումներ չեն իրականացվում, և այդ տարածքները համարվում են վիճելի։
Համայնքի ղեկավարը սույն կետով նշված փաստաթղթերը ստանալուց հետո 10 աշխատանքային օրյա ժամկետում Կոմիտե է ներկայացնում գրավոր համաձայնություն կամ առարկություն՝ առարկության դեպքում տալով նաև առաջարկություն։ Չհամաձայնեցված հատվածների համար Կոմիտեի կողմից կազմվում է սահմանի ուղղման նոր նախագիծ և կրկին ներկայացվում համաձայնեցման։
1) սխալներ, որոնք չեն փոփոխում գույքի պատկանելությունը և որակական ու քանակական բնութագրերը,
2) սխալներ, որոնք առաջացնում են գույքի պատկանելության և (կամ) որակական և (կամ) քանակական բնութագրերի փոփոխություն:
1) անշարժ գույքի նկատմամբ իրավունքների առաջին պետական գրանցման աշխատանքների իրականացման նպատակով կատարված սխալ (գծային չափի կամ տեղադիրքի կամ երկրաչափական տեսքի սխալ) քարտեզագրման աշխատանքների արդյունքում,
2) անշարժ գույքի նկատմամբ իրավունքների առաջին պետական գրանցման աշխատանքների իրականացման նպատակով կատարված քարտեզագրման աշխատանքներից հետո նոր առաջացած անշարժ գույքի միավորի չտեղադրման կամ ոչ ճիշտ տեղադիրքով տեղադրության կամ ոչ ճիշտ չափերով տեղադրության կամ պետական գրանցման համար ոչ ճիշտ տվյալներով (գծային չափ, տեղադիրք, մակերես, երկրաչափական տեսք) հատակագծերի ներկայացման արդյունքում:
1) անշարժ գույքի միավորը կադաստրային քարտեզում արտացոլված չէ,
2) անշարժ գույքի միավորը կադաստրային քարտեզում արտացոլված է սխալ տեղադիրքով,
3) անշարժ գույքի միավորը կադաստրային քարտեզում արտացոլված է սխալ գծային չափերով,
4) անշարժ գույքի միավորը կադաստրային քարտեզում արտացոլված է սխալ երկրաչափական տեսքով,
5) կադաստրային քարտեզում պատկերված անշարժ գույքի միավորի չափերը և երկրաչափական տեսքը չի համապատասխանում իրավունքների պետական գրանցման վկայականում նշված չափերին և երկրաչափական տեսքին,
6) կադաստրային քարտեզում հողամասի նպատակային և (կամ) գործառնական նշանակությունը չի համապատասխանում իրավունքի պետական գրանցում ստացած և իրավունքի ձեռքբերման փաստաթղթերով սահմանված հողամասի նպատակային և (կամ) գործառնական նշանակությանը,
7) կադաստրային քարտեզում սխալ է նշված անշաժ գույքի միավորի սուբյեկտը:
1) եթե անշարժ գույքի միավորների գծային չափերի կամ տեղադիրքի կամ երկրաչափական տեսքի ուղղումներն իրականացնելիս փոփոխվում է միայն համայնքի կամ պետության անվամբ հաշվառված հողամասի (բացառությամբ փողոցներով, ճանապարհներով, երկաթգծերով, գետերով, ջրանցքներով, բնական լանդշաֆտի կամ բնության մեջ հստակ առանձնացված սահմանագծերով սահմանազատված համայնքային կամ պետական հողամասերի) տվյալները կամ այլ անձին պատկանող հողամասի տեղադիրքը և ուղղման համար ներկայացված կամ առկա հատակագծերը համապատասխանում են օրթոֆոտոհատակագծին, ապա ուղղումներն իրականացվում են առանց համաձայնությունների՝ Կոմիտեի նախաձեռնությամբ,
2) եթե անշարժ գույքի միավորների սահմանների գծային չափերի կամ տեղադիրքի կամ երկրաչափական տեսքի ուղղումներն իրականացնելիս փոփոխվում է նաև այլ հողամասի տվյալները, այդ թվում՝ ոչ սահմանակից, բացառությամբ սույն կետի 1-ին ենթակետով նախատեսված դեպքերի, ապա տվյալ ուղղումը կարող է կատարվել ուղղման արդյունքում փոփոխվող հողամասի սեփականատերերի և հողամասի նկատմամբ այլ իրավունքներ ունեցող անձանց համաձայնությամբ, ընդ որում, ուղղվող անշարժ գույքի միավորը ընդհանուր սեփականություն հանդիսանալու դեպքում համապատասխան ուղղումը կատարելու համար բավարար է ընդհանուր սեփականության մասնակիցներից որևէ մեկի համաձայնությունը: Եթե հողամասը հանդիսանում է մեկից ավելի միավորների սեփականատերերի ընդհանուր գույք, այդ դեպքում պահանջվում է յուրաքանչյուր միավորի սեփականանատերերից մեկի համաձայնությունը,
3) իրավունքի պետական գրանցում ստացած անշարժ գույքի միավորը կադաստրային քարտեզում առանձին ծածկագրով տեղադրված չլինելու դեպքում այն կադաստրային քարտեզում տեղադրվում է կադաստրային գործում առկա փաստաթղթերի, իսկ առկայության դեպքում նաև օրթոֆոտոհատակագծի հիման վրա՝ գրանցված տվյալներին հնարավորինս համապատասխան:
4) եթե կադաստրային գործում առկա տվյալներով կամ օրթոֆոտոհատակագծերի հիման վրա հնարավոր չէ ճշտել գրանցված հողամասի տեղադիրքը, ապա այդ հողամասերի ցանկը՝ համապատասխան առկա տվյալներով ներկայացվում է համայնքի ղեկավարներին դրանց տեղադիրքը ճշտելու նպատակով։ Իրավունքի պետական գրանցում ստացած այն հողամասերը, որոնց տեղադիրքը հնարավոր չի եղել պարզել, ցուցակով տրամադրվում են Կոմիտեի համապատասխան ստորաբաժանմանը` դրանց նկատմամբ հետագա իրավունքների պետական գրանցում իրականացնելիս իրադրության հատակագիծ պահանջելու համար:
5) քաղաքացիներին կամ իրավաբանական անձանց սեփականության իրավունքով պատկանող և իրավունքի պետական գրանցում չստացած հողամասերը կադաստրային քարտեզում առանձին ծածկագրով տեղադրված չլինելու դեպքում այն կադաստրային քարտեզում տեղադրվում է կադաստրային գործում առկա և (կամ) հողամասի նկատմամբ իրավունքի ձեռքբերումը հաստատող փաստաթղթերի տվյալներին հնարավորինս համապատասխան:
1) քաղաքացու կամ իրավաբանական անձի անվամբ հաշվառված հողամասը, եթե դրա նկատմամբ գոյություն չունի իրավունքի ձեռքբերումը հաստատող փաստաթղթեր, որպես համայնքային սեփականություն գրանցման կամ հաշվառման համար իրավունքի ձեռքբերումը հաստատող փաստաթուղթ է նշված հողամասը համայնքային սեփականություն ճանաչելու վերաբերյալ համայնքի ավագանու որոշումը.
2) պետական սեփականություն հանդիսացող շենքերի ու շինությունների պահպանման ու սպասարկման համար անհրաժեշտ կամ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2002 թվականի փետրվարի 2 -ի N 93 որոշմամբ հաստատված կարգի 6-րդ կետով սահմանված հողամասերի ցանկում ընդգրկված հողամասը համայնքին սեփականության իրավունքով անհատույց փոխանցված լինելու դեպքում, այն որպես պետական սեփականություն գրանցելու կամ հաշվառելու համար իրավունքի ձեռքբերումը հաստատող փաստաթուղթ է համայնքի ավագանու որոշումը նշված հողամասը համայնքի սեփականություն չհանդիսանալու վերաբերյալ:
Սույն կետով նախատեսված որոշումների մեջ պարտադիր պետք է նշվեն դրույթներ այն մասին, որ կադաստրային քարտեզում տվյալ հողամասի նպատակային և (կամ) գործառնական նշանակությունը սխալ է նշվել, ինչպես նաև տեղեկություններ հողամասի ճիշտ նպատակային և (կամ) գործառնական նշանակության մասին:
Հավելված N 2
ՀՀ կառավարության 2020 թվականի
_________________ ____-ի N ______-Ն որոշման
ՔԱՐՏԵԶԱԳՐՄԱՆ ԵՎ ՉԱՓԱԳՐՄԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ ԳԾԱՅԻՆ ՉԱՓԵՐԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ՃՇՏՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹԱԳՐԵՐԸ
Չափվող մեծության անվանումը |
Սահմանային սխալի մեծությունների բնութագրերը տեղանքում (սմ) |
|||
Միջին քառակուսային սխալը mt (սմ) հատակագծի վրա |
Մ1:2000 |
Մ1:5000 |
Մ1:10 000 |
|
Կապիտալ շինությունների պարիսպների անկյունները, հորերի կենտրոնները, ուրիշ հստակ ճանաչվող առարկաները |
0.02 –0.03 |
40-60 |
100-150 |
200-300 |
Ասֆալտապատ ճանապարհի հատման կետերը, գյուղերի թաղամասերի հատման կետերը, առուների և ուրիշ հաստատուն օբյեկտների եզրագծերը |
0.04 – 0.05 |
80-100 |
200-250 |
400-500 |
Վարելահողի սահմանները, գրունտային ճանապարհների, անտառուղիների հատումները և ժամանակի ընթացքում քիչ փոփոխվող ճանաչման այլ օբյեկտները |
0.06 – 0.1 |
120-200 |
300-500 |
600-1000 |
Անտառի, արոտատեղերի, ինչպես նաև ուրիշ փոփոխվող և հստակ չճանաչվող օբյեկտների եզրագծերի կետերը |
0.11 – 0.15 |
220-300 |
550-750 |
1100-1500 |
Գեոդեզիական չափագրումների ու դիտարկումների ընթացքում տեղանքի ռելիեֆի բացարձակ բարձրությունից ու թեքությունից կախված զգալի են պրոյեկտված գծերի ու իրական՝ բնության մեջ չափագրված տվյալների միջև տարբերությունները: Այդ տարբերությունները բերում են նաև փաստացի օգտագործման և քարտեզով տրված հողամասերի մակերեսների տարբերությանը: Քարտեզում գծերի երկարությունները հաշվարկվում են ծովի մակերևույթից: Բնության մեջ այն ստացվում է տեղանքի միջին բարձրությունից կախված ուղղումը հաշվելով.
∆D = [(HxS)/R)]/[(R+S)/(R+S)2] (1)
Որտեղ՝
∆D-ն չափագրված գծի ուղղումն է ծովի մակերևույթի վրա,
H-ը տեղանքի միջին բարձրությունն է ծովի մակերևույթից,
S-ը չափագրված գծի պրոյեկցիան է տեղանքի միջին բարձրությունում,
R-ը Երկրի միջին շառավիղն է ընդունված մեր տարածաշրջանում 6374500 մետր:
Օրինակ` եթե 1150 մետր տեղանքի միջին բարձրության վրա հողամասի կողմի չափագրված գծի արժեքը 100 մետր է,
ապա համաձայն (1) բանաձևի ∆D ուղղումը կստացվի՝ -0.018 մ ծովի մակերևույթի վրա:
100 մետրանոց գծի երկարությունը կախված տեղանքի թեքության աստիճանից հաշվարկվում է՝
D = S + S sin a (2)
Որտեղ՝
D-ն գծի երկարությունն է տեղանքի տրված թեքության վրա,
S-ը չափագրված գծի պրոյեկցիան է տեղանքի միջին բարձրությունում,
a -ը տեղանքի թեքության անկյունն է:
Օրինակ` եթե 1150 մետր տեղանքի միջին բարձրության վրա հողամասի կողմի չափագրված գծի արժեքը 100 մետր է,
ապա համաձայն (2) բանաձևի
D-ն տեղանքի նշված թեքություններում կստացվի.
H=1150
Չափված հորիզոնական գիծը էլեկտրոնային տախեոմետրերով (մետր)
|
Գծի ուղղումը բերված էլիպսոիդալ հարթության (մետր)
|
Գծի երկարությունը թեքությունից կախված |
|||||||||
30' |
10 |
20 |
30 |
50 |
100 |
|
150 |
200 |
|||
100 |
-0.018 |
100.873 |
101.745 |
103.490 |
105.234 |
108.716 |
117.365 |
|
125.882 |
134.202 |
Գեոդեզիական աշխատանքների ընթացքում տարբեր հանգամանքներով պայմանավորված, ցանկացած չափագրում ուղեկցվում է որոշակի սխալներով: Հաշվի առնելով կադաստրային քարտեզագրման և թվայնացման ժամանակ տարբեր գործոնների ազդեցության հետևանքով առաջացած սխալները, տարբեր մակերեսներ և երկրաչափական պատկերներ ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում, կախված չափագրվող հողամասի սահմանակետերի քանակից (սահմանանիշերով չամրացված հողամասերի դեպքում) մակերեսի թույլատրելի սխալի մեծությունը հաշվարկվում է հետևյալ սկզբունքով`
ա. մինչև 8 սահմանակետեր ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում`
մինչև 1000 քառ. մետր մակերես ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում թույլատրելի սխալի առավելագույն չափը ընդունել 1.25 % (12.5 քառ. մետր), իսկ 1000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող հողամասերի չափագրման դեպքում, 12.5 քառ. մետրին ավելացնելով 1000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող յուրաքանչյուր քառակուսի մետրի համար 0.3%:
Օրինակ` 2400 քառ. մետր հողամասի մակերեսի հաշվարկման դեպքում կստացվի հետևյալ թույլատրելի սխալի չափը.
1000 մ2 x 1.25% = 12.5 մ2,
2400 մ2 - 12.5 մ2 + 1400 մ2 x 0.3% = 12.5 մ2 + 4.2 մ2 = 16.7 մ2:
բ. 8 և ավելի սահմանակետեր ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում`
մինչև 1000 քառ. մետր մակերես ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում թույլատրելի սխալի առավելագույն չափը ընդունել 1.5 % (15.0 քառ. մետր), իսկ 1000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող հողամասերի չափագրման դեպքում, 15.0 քառ. մետրին ավելացնելով 1000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող յուրաքանչյուր քառակուսի մետրի համար 0.5%:
Օրինակ` 3200 քառ. մետր հողամասի մակերեսի հաշվարկման դեպքում կստացվի հետևյալ թույլատրելի սխալի չափը.
1000 մ2 x 1.5%=15.0 մ2,
3200 մ2 - 15.0 մ2 + 2200 մ2 x 0.5% = 15.0 մ2 + 11.0 մ2 = 26.0 մ2:
ա. մինչև 8 սահմանակետեր ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում`
մինչև 10 000 քառ. մետր մակերես ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում թույլատրելի սխալի առավելագույն չափը ընդունել 1.2 % (120 քառ. մետր), իսկ 10 000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող հողամասերի չափագրման դեպքում, 120 քառ. մետրին ավելացնելով 10 000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող յուրաքանչյուր քառակուսի մետրի համար 0.25%:
Օրինակ` 24000 քառ. մետր հողամասի մակերեսի հաշվարկման դեպքում կստացվի հետևյալ թույլատրելի սխալի չափը.
10 000 մ2 x 1.2% = 120.0 մ2,
24 000 մ2 - 120.0 մ2 + 14000 մ2 x 0.25 % = 120.0 մ2 + 35.0 մ2 = 155.0 մ2:
բ. 8 և ավելի սահմանակետեր ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում`
մինչև 10 000 քառ. մետր մակերես ունեցող հողամասերի չափագրման դեպքում թույլատրելի սխալի առավելագույն չափը ընդունել 1.5 % (150 քառ.մետր), իսկ 10 000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող հողամասերի չափագրման դեպքում, 150 քառ. մետրին ավելացնելով 10 000 քառ. մետր մակերեսը գերազանցող յուրաքանչյուր քառակուսի մետրի համար 0.4%:
Օրինակ` 36200 քառ. մետր հողամասի մակերեսի հաշվարկման դեպքում կստացվի հետևյալ թույլատրելի սխալի չափը.
10 000 մ2 x 1.5%=150.0 մ2,
36 200 մ2 - 150.0 մ2 + 26 200 մ2 x 0.4% = 150.0 մ2 + 104.8 մ2 = 254.8 մ2:
project.old_project_time.text
01.09.2020 - 16.09.2020
project.type.title
Pешение
project.area.title
Кадастр
project.ministry.title
Kомитет кадастра
project.views.title 8932
project.print.title01.09.2020
Ներկայացված ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի համարակալումը համապատասխանեցնել «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքով նախատեսված տեխնիկական պահանջներին համապատասխան:
01.09.2020
Ներկայացված ՀՀ կառավարության որոշման նախագծի «կադաստրային քարտեզներում հայտնաբերված անշարժ գույքի միավորների սխալները ուղղվում են առանց բոլոր սուբյեկտների համաձայնությունների» համապատասխանեցնել ՀՀ Սահմանադրության 60-րդ հոդվածով սահմանված պահանջներին՝ սեփականության իրավունքները կարող են սահմանափակվել հստակ թվարկված դեպքերում, որոնց ՀՀ կառավարության որոշումները բացակայում են: Մասնավորապես, իրավունքները կարող են սահմանափակվել ՀՀ օրենքներով, դատարանի որոշումներով, հանրային գերակա շահերի նպատակով: Բացի այդ, առանց սեփականատերի համաձայնության ուղղումները կարող ենք լուրջ խնդիրներ հարակից այլ տնտեսական գործունեության կամ փոխկապակցված այլ սեփականության հետ դառնան անհամադրելի: Օրինակ՝ 2 հատ հողատարածք, որոնք ունեն միևնույն սահմանը և 1 հողատարածքի փոփոխությունը կարող է խնդիրներ առաջացնել, որպես միասնական սեփականություն վաճառելու և/կամ տնտեսական գործունեություն իրականացնելու համար: