base.notification_banner.text
project.favorite.title

«ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՒՅՔԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ԳՈՒՅՔԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ԵՐևԱՆ ՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ», «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՆԵՐՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ  ՄԱՍԻՆ», «ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՒՅՔԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԳՈՒՅՔԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ  ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»   ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ   ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ

 

1. Ընթացիկ իրավիճակը և իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

 

1.1 Անհրաժեշտությունը

    Օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթի անհրաժեշտությունը պայմանավորված է շենքերի և շինությունների անձնագրավորման գործընթացի մեկնարկի համար պարտադիր  իրավակարգավորումների առկայության պահանջով:

    Քանի որ, շենքերի և շինությունների  հիմնական մասի անձնագրավորման  գործընթացն    ակնկալվում է իրականացնել    պետական կառավարման և տեղական  ինքնակառավարման մարմինների, մի շարք դեպքերում նաև մասնավոր պատվիրատուների համակարգմամբ և մասնակցությամբ, ապա օրենսդրական համապատասխան հիմնավորումների, այն է՝ դրանցում անհրաժեշտ փոփոխությունների  կարիքն ակնհայտ է:

      Միաժամանակ հարկ է նշել, որ անձնագրավորման ենթակա օբյեկտներ են հանդիսանում քաղաքաշինական այն օբյեկտները, որոնք անմիջականորեն փոխկապակցված են ոլորտում գործող քաղաքաշինական սուբյեկտների գործունեության և դրանք կարգավորող օրենսդրական  իրավական  ակտերի, ինչպես նաև վերջիններիցս բխող  լիազորությունների և պարտավորությունների, պատասխանատվության միջոցների կիրառման կամ չկիրառման հետ:

     Ներկայումս, քաղաքաշինության ոլորտում իրականացվող գործունեությունը ծավալուն միջոցառումների համալիր է, որը ներառում է ինժեներական հետազննության ծառայություններ, նախագծային և շինարարական աշխատանքներ, հսկողական գործառույթներ, յուրաքանչյուր (մասնավոր, պետական  կամ համայնքային) պատվիրատուի համար  լիազորություններ և պարտավորություններ:

     Ակնհայտ է, որ շենքերի և շինությունների անձնագրավորման գործընթացը առնչվում է վերը թվարկված գործառույթներին և ենթադրում է հիմնարար՝ օրենսդրական ակտերի և ենթաօրենսդրական դաշտի վերանայում:

    Կարևորելով անձնագրավորման գործընթացը և այն դիտարկելով, որպես արտակարգ իրավիճակի կանխարգելման առաջնահերթ միջոցառում,  երբ Հանրապետության տարածքի գերակշիռ մասը գնահատվում է, որպես սեյսմիկ բարձր ռիսկի տարածք, հրատապ է համարվում նշված օրենսդրական փաթեթի ընդունումը և անձնագրավորման գործընթացի մեկնարկը՝ հիմքում դիտարկելով ՀՀ տարածքում գործող նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերի պահանջները:

 

1.2. Ընթացիկ իրավիճակը

      Ներկայումս՝ ՀՀ տարածքում գործում են վերը նշված խնդիրներին առնչվող մի շարք նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթեր, սակայն առկա օրենսդրական իրավակարգավորումները բավարար չեն շենքերի և շինությունների անձնագրավորման կարգի ընդունման և գործընթացի մեկնարկի համար:

     Շենքերի և շինությունների անձնագրավորման գործընթացի մեկնարկի համար առաջնահերթ կարևորվում են.

1. օրենսդրական իրավակարգավորումները, որոնք առաջարկվում են Նախագծի շրջանակներում.

2. ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի հրամաններով հաստատված հետևյալ նորմատիվատեխնիկական փաստաթղթերը.

  • ՀՀՇՆ 20.04-2020 <Երկրաշարժադիմացկուն շինարարություն.Նախագծման նորմեր>,
  • ՀՀՇՆ 52-01- <Բետոնե և երկաթբետոնե կոնստրուկցիաներ>,
  • ՀՀՇՆ 31-01-2014<Բնակելի շենքեր.ՄասI.Բազմաբնակարան բնակելի շենքեր>,
  • ՀՀՇՆ 31-03- <Հասարակական շենքեր և շինություններ> և այլն:

      Հաշվի առնելով, որ քաղաքաշինության ոլորտի հիմնական իրավակարգավորումները բխում են <Քաղաքաշինության մասին> օրենքից, ապա համապատասխան փոփոխությունների անհրաժետությունը որպես առաջնահերթություն դիտարկվել է հենց այս փաստաթղթի շրջանակներում: 

     Հաշվի առնելով նաև այն, որ քաղաքաշինությունը Հայաստանի Հանրապետությունում կենսագործունեության համար բարենպաստ տարածական միջավայրի ստեղծման կամ փոփոխման նպատակով պետության, ֆիզիկական, իրավաբանական անձանց և դրանց միավորումների գործողությունների համախումբ է, որում  չափազանց կարևոր դեր ունի շենքերի և շինությունների անձնագրավորման, ասել է թե՝ դրանց հաշվառման, սեյսմակայունության, հուսալիության, շահագործողական ցուցանիշների գնահատման գործընթացը՝ պետական կառավարման, տեղական ինքնակառավարման մարմինների և քաղաքացիների (այդ թվում անշարժ գույքի սեփականատերերի) միջև   քաղաքացիական, սեփականության, գույքային իրավունքի մասով փոխգործակցության  ապահովումը դիտարկվում է որպես պետական քաղաքականության մաս, դրա իրագործման առավել նպաստավոր ուղղություն:

      Ուստի, օրենսդրական   հրատապ փոփոխությունների անհրաժեշտությունը մի շարք օրենսդրական այլ ակտերում ևս կարևորվել է և միասնական փաթեթով ներկայացվել քննարկման, մասնավորապես՝ «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Պետական գույքի կառավարման մասին», «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին», «Լիցենզավորման մասին», «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքներում, «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում և Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքում:

       Օրենսդրական փոփոխությունների շրջանակներում նախատեսվել են դրույթներ քաղաքաշինական օբյեկտների անձնագրավորման (լիցենզավորված) գործընթացի, անձնագրերի, դրանց բովանդակային մասի,  անձնագրավորման ամենամյա և հնգամյա ծրագրերի ու միջոցառումների ցանկի, անձնագրավորման տվյալների շտեմարանի, անձնագրավորման գործընթացի շրջանակներում բնակելի, հասարակական և արտադրական շենքերի նկուղային և կիսանկուղային (որմնախարսխային) հարկերում, ստորգետնյա ավտոկայանատեղիներում  տեղակայված կամ տեղակայման ենթակա ապաստարանների և/կամ թաքստոցների հաշվառման վերաբերյալ և այլն:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

        Նախագծով նախատեսվում է օրենքով կարգավորել տարբեր նպատակային նշանակության շենքերի ու շինությունների անձնագրավորման գործընթացի հիմնավորվածությունը՝ համապատասխան փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու միջոցով, մասնավորապես «Քաղաքաշինության մասին»,   «Տեղական ինքնակառավարման մասին», «Պետական գույքի կառավարման մասին», «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին», «Լիցենզավորման մասին», «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքներում, «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում և Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքում:

       Հատկապես կարևորվում է «Լիցենզավորման մասին» օրենքում փոփոխություն և լրացում կատարելու անհրաժեշտությունը, քանի որ շենքերի և շինությունների անձնագրավորման գործընթացի իրականացման լիազորությունները նախատեսվում է վերապահել  տեխնիկական վիճակի հետազննության ոլորտում լիցենզավորված իրավաբանական անձանց, որոնք կունենան ամբողջական մասնագիտական ներուժ՝ նախատեսվող  գործընթացի բավարար մակարդակն ապահովելու նպատակով:

       Հարկ է նշել նաև, որ օրենսդրական փոփոխությունների հետ մեկտեղ նախատեսվում են նաև ենթաօրենսդրական ակտերի լրամշակումներ: Առաջնահերթ նախատեսվում է ՀՀ կառավարության 2009 թվականի հուլիսի 9-ի «Քաղաքաշինության բնագավառում ինժեներական հետազննման գործունեության լիցենզավորման կարգը և լիցենզիայի ձևը հաստատելու մասին» N788-Ն որոշմամբ հաստատված կարգի՝ լիցենզավորման պայմանների և պահանջների (մասնագետների և որակավորումների մասով) արդիականացումը: 

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք

Նախագծերը մշակվել են ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի կողմից:

 

4. Ակնկալվող արդյունքը

     Նախագծերի ընդունմամբ ակնկալվում է Հայաստանի Հանրապետության տարածքում ձևավորել  շենքերի ու շինությունների անձնագրավորման և տեխնիկական անձնագրերի կազմման  պահանջների իրավական կարգավորում:

 

 

 

ՏԵՂԵԿԱՆՔ

«ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ  ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ  ՄԱՍԻՆ», «ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՒՅՔԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԳՈՒՅՔԻ ՆԿԱՏՄԱՄԲ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ԳՐԱՆՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՄԱՆ  ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ  ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԵՐԵՎԱՆ ՔԱՂԱՔՈՒՄ ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»  ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»   ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ  ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ  ԼՐԱՑՈՒՑԻՉ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ  ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՊԵՏԱԿԱՆ  ԲՅՈՒՋԵԻ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐՈՒՄ ԵՎ  ԾԱԽՍԵՐՈՒՄ ՍՊԱՍՎԵԼԻՔ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ  ՄԱՍԻՆ

 

         «Քաղաքաշինության մասին» օրենքում  լրացումներ և փոփոխություն կատարելու մասին», «Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքում  փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին», «Պետական գույքի կառավարման մասին» օրենքում  փոփոխություններ կատարելու մասին», «Գույքի նկատմամբ իրավունքների պետական գրանցման մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացում կատարելու մասին», «Լիցենզավորման մասին» օրենքում փոփոխություն և լրացում կատարելու մասին», «Երևան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքում  լրացում կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքում  փոփոխություն կատարելու մասին», «Ճարտարապետական գործունեության մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» և «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքների նախագծերի ընդունումը լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտություն և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում փոփոխություններ չի առաջացնում:

 

  • project.old_project_time.text

    20.08.2021 - 05.09.2021

  • project.type.title

    Закон

  • project.area.title

    Градостроителство

  • project.ministry.title

    Комитет по градостроительству

project.send_email.title

project.email.info

project.email.cancel

project.views.title 2991

project.print.title

project.sentences.title

30.08.2021

1. Օրենսդրական փաթեթի ամբողջական վերլուծության արդյունքում կարելի է ընդհանրական եզրակացնել, որ քաղաքաշինության բնագավառի պետական կառավարման մարմնի (այսուհետ՝ նախագծի հեղինակի) կողմից առաջարկվող օրենսդրական փաթեթով նախատեսվում է քաղաքաշինական գործունեության արդյունավետության բարձրացման նպատակով ներդնել շենքերի և շինությունների անձնագրավորման կառուցակարգը։ Սակայն նախագծի "Անհրաժեշտություն" բաժնում առկա նկարագրությունը, ինչպես նաև, օրենսդրական նախագծով առաջարկվող իրավակարգավորումները, խիստ հակասական են, չեն բնութագրում ներդրվող կառուցակարգի անհրաժեշտությունը և հետապնդվող իրավաչափ նպատակը։ Օրենսդրական նախագծերի փաթեթի վերլուծությունը թույլ է տալիս գալ այն եզրահանգման, որ ներկայացված նախագծի արդյունքում կարող է սահմանափակվել անձի կողմից սեփականության իրավունքի իրացումը։ Մասնավորապես, ներկայացված օրենսդրական նախագծով առաջարկվող փոփոխությունների շահագործման թույլտվության տրամադրման հիմնական պայման է հանդիսանալու շենքի կամ շինության տեխնիկական անձնագիրը, ինչն իր հերթին կարող է սահմանափակել անձի սեփականության իրավունքի իրացումը։ Հետևաբար կարևոր է, որ նախագծի հեղինակը մատնանշի, թե որ հիմնական իրավունքների և ազատությունների արդյունավետ իրացմանն է միտված առաջարկվող կազմակերպական կառուցակարգը։ Սույն պահանջը բխում է նաև ՀՀ Սահամանդրության 78-րդ (Համաչափության սկզբունք) և 79-րդ (Որոշակիության սկզբունք) հոդվածներով ամրագրված սահմանադրական իրավակարգավորումներից։ Օրենսդրական փաթեթի մաս կազմող հիմնավորումը ամբողջական համարվել չի կարող, ավելին, որոշ արտահայտություններում և նախադասություններում առկա է մտքի խզում։ Կարևորելով ներդրվող կազմակերպական կառուցակարգի անհրաժեշտությունը՝ նախագծի հեղինակին առաջարկում եմ վերախմբագրել օրենսդրական փոփոխությունների փաթեթի հիմնավորման մասը ամբողջությամբ։

30.08.2021

2. "Քաղաքաշինության մասին ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին" ՀՀ օրենքի նախագծի 1-ին հոդվածով նախատեսվում է գործող 2-րդ հոդվածի "գ" պարբերությունում կատարել լրացում՝ ավելացնելով "և անձնագրավորում" բառերը։ Նշված կարգավորմամբ ենթադրելի է, որ օրենսդրական նախագծի հեղինակը փորձում է ամրագրել շենքերի և շինությունների անձնագրավորումը որպես քաղաքաշինական գործունեության մաս։ Հարկ է նշել, որ քաղաքաշինական գործունեության մեջ ընդգրկված գործառույթների սահմանմամբ օրենսդիրը նպատակ է հետապնդել սահմանել այն հարաբերությունների ծավալը, որը պետք է կարգավորվի "Քաղաքաշինության մասին" ՀՀ օրենքով։ Ներկայացված օրենսդրական նախագծով առաջարկվող նոր կազմակերպական կառուցակարգի ներդրման նպատակը վերաբերելի է շենքերի և շինությունների արդյունավետ շահագործմանը։ Ուստի առաջարկում եմ շենքերի և շինությունների աձնագրավորմանը վերաբերելի մասը խմբագրել՝ նույն պարբերության մեջ "քաղաքաշինական" բառից հետո ավելացնել " անձնագրի" բառը։

30.08.2021

3. Ըստ առաջարկվող օրենսդրական փոփոխություններ նախատեսող նախագծի՝ հեղինակող պետական կառավարման մարմինը առաջարկում է իրավակարգավորմամբ ամրագրել շենքի կամ շինության անձնագրի վերաբերյալ հետևյալ սահմանումը "...Օբյեկտի անձնագիրը՝ դրա նախագծման, շինարարության, շահագործման բոլոր փուլերի, փաստացի տեխնիկական վիճակի, շահագործման պահանջների վերաբերյալ սահմանված ձևին համապատասխան կազմված տեխնիկական փաստաթուղթ է, որը հավաստում է Օբյեկտի շահագործման պիտանիությունը կամ ոչ պիտանիությունը և անհրաժեշտ է օրենքով նախատեսված գործարքների և պարտավորությունների կատարելու համար...": Սահմանման մեջ առկա են մի շարք հասկացություններ, որոնք նախատեսում են անձի կամ անձանց կողմից որոշակի գործողությունների իրականացում և որոնց վերաբերյալ "Քաղաքաշինության մասին" ՀՀ օրենքով անհրաժեշտ իրավակարգավորումները բացակայում են (շենքի կամ շինության շահագործման փուլեր, շենքի կամ շինության փաստացի տեխնիկական վիճակ, շահագործման պայմաններ, շենքի կամ շինության պիտանիություն)։ Նախ, հարկ է անդրադառնալ շենքի կամ շինության անձնագրի իրավական բնույթին։ Նախագծով առաջարվող սահմանումից բխում է, որ շենքի կամ շինության անձնագիրը տեխնիկական փաստաթուղթ է, ինչը ենթադրում է, որ դրա կազմումը կարգավորվում է նախևառաջ տեխնիկական նորմավորմամբ և տեխնիկական անհրաժեշտ միջոցառումների իրականացմամբ։ Սակայն, անձնագրավորման գործընթացի նկարագրությանը վերաբերելի իրավակարգավորմամբ սահմանվում է, որ "․․․Օբյեկտի անձնագրավորումը՝ օբյեկտի նախագծման, շինարարության, շահագործման, տեխնիկական վիճակի, սեյսմակայունության վերաբերյալ առկա փաստաթղթերի տվյալների հիման վրա սահմանված ձևին համապատասխան անձնագրի կազմումն է:"։ Մեջբերման բովանդակությունը վկայում է, որ անձնագիրը իր մեջ պարունակում է շենքի կամ շինության նախագծման, շինարարության և շահագործման վերաբերյալ, ինչպես նաև տեխնիկական վիճակի և սեյսմակայունության վերաբերյալ տեղեկատվություն։ Հարկ է նկատել, որ տեխնիկական վիճակի ուսումնասիրությունը, ըստ էության, իր մեջ ներառում է սեյսմակայունության վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն։ Որպես ասվածի ամփոփում՝ իրավակարգավորման համաձայն առկա տեղեկատվությունը նախատեսվում է համակարգված ամփոփել մեկ փաստաթղթում՝ ըստ սահմանված ձևի։ Հետևաբար, շենքի կամ շինության անձնագիրը չի կարող հանդիսանալ տեխնիկական փաստաթուղթ՝ տեխնիկական կանոնակարգման հիման վրա տեխնիկական միջոցառումների իրականացման բացակայության պատճառով։ Այլ կարող է լինել փաստաթուղթ, որի առկայությունը կամ բացակայությունը անձի համար կարող է առաջացնել փաստական որոշակի հանգամանքներ։ Օրինակ՝ շահագործման թույլտվության վարչական վարույթի ընթացքում վարչական մարմնի կողմից վարչական ակտի տրամադրման մերժումը կարող է պայմանավորված լինել անձնագրի բացակայությամբ կամ սահմանված պահանջների ոչ ամբողջական կատարմամբ։ Ավելին՝ շենքի կամ շինության անձնագիրը կարող է հիմք հանդիսանալ քաղաքաշինական գործունեության օբյեկտի շահագործման թույլտվության կասեցման համար։ Վերջինս իրագործելի է միայն այն դեպքում, եթե "Քաղաքաշինության մասին" ՀՀ օրենքով սահմանվեն շահագործման թույլտվության վարչական վարույթի առանձնահատկությունները։ Առաջարկվում է քննարկել և առանձին՝ "Շենքի և շինության անձնագիր" վերարտադրությամբ, հոդվածով շարադրել շենքի և շինության անձնագրի սահմանում հետևյալ բովանդակությամբ՝ "Շենքի և շինության անձնագիրը օրենսդրությամբ սահմանված պահանջներին համապատասխան կազմված փաստաթուղթ է, որը բովանդակում է քաղաքաշինական գործունեության ընթացքում քաղաքաշինական գործունեության օբյեկտի վերաբերյալ անհրաժեշտ տեղեկատվություն, շահագործման պայմաններ և պահանջներ։" Առաջարկվող սահմանումից բխում է, որ` 1)շենքի և շինության անձնագրի կազմման նկատմամբ սահմանվելու է միասնական մոտեցում, 2)հնարավորություն է ընձեռվում սահմանել այն քաղաքաշինական գործունեության օբյեկտների ցանկը, որոնք ենթակա են պարտադիր անձնագրավորման, 3) օրեսդրությամբ հնարավոր է սահմանել քաղաքաշինական գործունեության օբյեկտի վերաբերելի տվյալները, որոնք արտացոլվում են շենքի և շինության անձնագրում, 4) կարող է անձնագրի մաս է հանդիսանալ շահագործման պայմանները և պահանջները, որն իր հերթին անձի կամ անձանց համար առաջացնելու է որոշակի պարտավորություններ։

project.sentences.see_more
home.european_union.image_alt
home.european_union.text