project.favorite.title
«Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարի 2010 թվականի նոյեմբերի 24-ի N 1640-Ն հրամանում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանը
-
3 - project.vote.yes
-
0 - project.vote.no
project.digest.title
project.digest.no | project.digest.username_date | project.digest.status | project.digest.text | project.digest.uploaded_file | project.digest.conclusion | project.digest.article |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
1 | 15.05.2023 14:53:49 | Քանի որ տվյալ կարգում ոչ միայն փոփոխվող կետերում այլ, նաև մնացյալ կետերում առկա են խնդիրներ, ուստի առաջարկում եմ վերանայել կարգի 21 - րդ կետը և <<հիման վրա>> բառերից հետո ավելացնել հետևյալ նախադասությունը. <<(Հայաստանի Հանրապետությունում հաջորդ դասարան փոխադրված, այլ երկիր տեղափոխված և նույն ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակի ընթացքում համապատասխան փաստաթղթերով վերադարձած սովորողի դասարանը որոշվում է` սույն կարգի 29-րդ մասի 5-րդ կետի համաձայն)>>։ |
Չի ընդունվել. կարգի 29-րդ մասի 5-րդ ենթակետի` առաջարկված փոփոխությունը կդիտարկվի որպես մյուս երեխաների իրավունքների ոտնահարում:
|
|||
2 | 15.05.2023 23:19:37 | Բարև Ձեզ։ Կարծում եմ այն փաստը, որ արդեն բոլոր 1-ին դասարանցիները պետք է հայտագրվեն, որոշակի խառնաշփոթ վիճակ կստեղծի։ Օրինակ Արմավիրի մարզի Բերքաշատ համայնքը սահմանամերձ , փոքրիկ համայնք է, որտեղ կա ընդամենը մեկ դպրոց։ Այն հեռու է կենտրոններից, հաստատ այլ դպրոց չեն գնա։ Ինչու ոչ ծնողները կդժվարանան հայտագրման գործընթացն իրականացնել։ Կարծում այս տիպի դպրոցների համար կարելի է բացառություն անել։ Միևնույն է բոլոր սովորողները հայտագրվում են ԿՏԱԿ -ի համապատասխան համակարգ դպրոցի կողմից։ Շնորհակալություն։ |
Ընդունվել է ի գիտություն:
|
|||
3 | 16.05.2023 03:01:52 | Իրականում նախագիծը գովելի է և ցանկալի է, որ սույն պրակտիկան տարածվի նաև մեկ դպրոցից այլ դպրոց տեղափոխվաղ աշակերտի ընդունելության ժամանակ: Պետական ուսումնական հաստատություն ընդունվելու համար ավելորդ տեղեկատվություն պահանջող փաստաթղթերի փոխարեն կարելի է աշակերտին վերաբերող ողջ ինֆորմացիան թվայնացնել և դրանով իսկ առավել դյուրին դարձնել ծնողի գործը՝ զերծ պահելով բյուրոկրատական քաշքշուկներից, ժամանակի անիմաստ վատնումից: Ի դեպ, թվայնացված տարբերակով աշակերտների անձնական գործերը վարելու համար նման արդյունավետ գործիք անհարաժեշտ է նաև դպրոցներում դասղեկի լիազորություններ իրականացնող մանկավարժներին: |
Շնորհակալություն:
|