base.notification_banner.text
project.favorite.title

«Համայնքային նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների տարակարգի շնորհման ու տարակարգ ստացած մանկավարժական աշխատողներին հավելավճար տրամադրելու, տարակարգի շնորհման հանրապետական հանձնաժողովի ձևավորման և գործունեության կարգերը սահմանելու մասին» Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագծ

project.digest.title

project.digest.no project.digest.username_date project.digest.status project.digest.text project.digest.uploaded_file project.digest.conclusion project.digest.article
1 2 3 4 5 6
1 04.01.2023 04:50:44 Կարծում եմ ` տարակարգի բնութագրիչները իրատեսական չեն Տարակարգի բնութագրիչների վերանայման ուղղությամբ ներկայացված հստակ առաջարկությունները կդիտարկվեն նախագծի լրամշակման ընթացքում
2 04.01.2023 05:57:55 Նախագիծը ողջունելի է, շնորհակալություն հրաշալի հնարավորության համար, և մի առաջարկ֊խնդրանք` որպեսզի տարակարգ ստանալու հետ կապված բոլոր հարցերի պատասխաններն ունենան մանկավարժները, մասնակից ֊մանկավարժների անունից կխնդրեմ սեմինար֊հանդիպում անցկացնել Նախագծի ընդունումից հետո, հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել 010 599 619 հեռախոսահամարով
3 05.01.2023 03:43:12 Վերանայել բնութագրիչները։ Տարակարգի բնութագրիչների վերանայման ուղղությամբ ներկայացված հստակ առաջարկությունները կդիտարկվեն նախագծի լրամշակման ընթացքում
4 05.01.2023 03:47:52 Խնդրում ենք վերանայել տարակարգի բնութագրիչները։ Տարակարգի բնութագրիչների վերանայման ուղղությամբ ներկայացված հստակ առաջարկությունները կդիտարկվեն նախագծի լրամշակման ընթացքում
5 05.01.2023 05:14:57 Ուսուցիչներին և նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների աշխատակիցներին տարակարգ շնորհել մշտական,քանի որ տարակարգ ստացած մանկավարժը այդ 5տարիների ընթացքում կատարելագործվում և մասնագիտական վերելքներ է գրանցում,5 տարի հետո խրախուսանքը դադարեցնելը ճիշտ չէ։Պահպանել ստացած տարակարգը,եթե մանկավարժը 5 տարիների ընթացքում չի դիմել ավելի բարձր տարակարգ ստանալու։ Շնորհակալություն։ տարակարգի անժամկետ շնորհումը կարղ է խոչընդոտել մանկավարժի մասնագիտական աճին և կատարելագործմանը
6 05.01.2023 12:20:02 Բարև Ձեզ։ Լավ կլինի վերապատրաստումներ իրականացնելու, ինչպես նաև գրքի համահեղինակ լինելու դեպքում գոնե միայն այս անգամ «վերջին 5 տարվա ընթացքում» սահմանափակումը հանվի, քանի որ նախագիծը առաջին անգամ է։ Մինչ այդ ունեցել ենք նման աշխատանք, որը ոչ մի կերպ չի խրախուսվել և չի մոտիվացրել հաջորդ աշխատանքի համար։ Ինչպես նաև նախադպրոցական աշխատությունները չառանձնացնել դպրոցականից։ ընդունվել է ի գիտություն
7 05.01.2023 12:20:02 Տեսչական մարմնի կողմից իրականացված ստուգումների արդյունքում ունեցած լավ ցուցանիշների մասին երբևէ որևէ անհատական փաստաթուղթ չի տրվել։ Լավ կլինի, որ հիմա դիմենք և ստանանք այդ բնութագիր փաստաթուղթը։ ընդունվել է ի գիտություն
8 09.01.2023 15:01:56 Բարև Ձեզ։ Լավ կլինի տարակարգը պահպանվի նաև տնօրեն դառնալուց հետո հնգամյա ժամկետում ընդունվել է ի գիտություն
9 09.01.2023 15:01:56 Լավ կլինի, որպեսզի հաշվի առնվի նաև բոլոր անցած վերապատրաստումները։ Հիմք է ընդունվում պաարտադիր վերապատրաստման առկայությունը, քանի որ վերապատրաստող կազմակերպությունները և վերապատրաստըման ծրագրերը երաշխավորվում են Կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից
10 09.01.2023 15:01:56 Լավ կլինի, որպեսզի տարակարգի համար կարողանան դիմել նաև լոգոպեդները, հոգեբանները, հատուկ մանկավարժները, քանի որ իրենք էլ են համարվում մանկավարժական աշխատող։ Նեկայացված իրավակարգավորումը նախատեսված է մանկավարժական աշխատողներից նշվածների համար: Մանկավարժական աշխատողների մյուս խմբերի համար հետագայում կմշակվեն այլ կարգավորումներ:
11 10.01.2023 03:40:46 Բարև Ձեզ։ Քանի որ մեթոդիստների համար դեռ պարտադիր վերապատրաստումներ չեն իրականացվել, լավ կլինի գոնե այս անգամ հաշվի առնվեն բոլոր անցած վերապատրաստումները։ «Նախադպրոցական կրթության մասին» օրենքի համաձայն՝ նախադպրոցական ուսումնական հաստատության մանկավարժական աշխատողը, այդ թվում՝ մեթոդիստը, յուրաքանչյուր հինգ տարին մեկ պետք է անցնի պարտադիր վերապատրաստում: Առաջիկայում նախատեսվող պարտադիր վերապատրաստմանը կարող են ներգրավվել նաև մեթոդիստներ:
12 11.01.2023 02:21:42 Բարև Ձեզ։ Ցանկալի կլինի , որ տարակարգը պահպանվի նաև տնօրեն դառնալուց հետո հնգամյա ժամկետում։ ընդունվել է ի գիտություն
13 07.01.2023 12:58:19 Եթե նախագիծը միտված է նախադպրոցական մանկավարժների աշխատավարձի բարձրացմանը, ապա այն չի ծառայի իր նպատակին, քանի որ տարակարգի շնորհման բնութագրիչներն իրատեսական չեն և պրակտիկ աշխատող հազարավոր մանկավարժներից շատ քչերն են համապատասխանում դրանց: Վերանայեք բնութագրիչները՝ վերապատրաստող մասնագետ լինելու, ուսումնաօժանդակ նյութի հեղինակ լինելու, մրցույթում հաղթող լինելու: Սահմանեք աշխատավարձի միասնական մեխանիզմ՝ բարձրացնելով բոլոր աշխատողների աշխատավարձերը, հաճախակի կազմակերպեք սեմինարներ, քննարկումներ ոլորտային խնդիրների մասին՝ ապահովելով մանկավարժների մասնագիտական աճը և ապա նոր մտածեք տարակարգի միջոցով աշխատավարձ բարձրացնելու մասին: Ի վերջո, եթե մանկավարժը չի համապատասխանում բնութագրիչներին, չի նշանակում, որ նա իր գործի գիտակը չի և չի ապահովում որակյալ նախադպրոցական կրթություն: Նախադպրոցական կրթության ոլորտում տեղի ունեցող բարեփոխումներն ուղղված են նաև մանկավարժների մասնագիտական աճի ապահովմանը: Տարակարգի բնութագրիչների վերանայման ուղղությամբ ներկայացված հստակ առաջարկությունները կդիտարկվեն նախագծի լրամշակման ընթացքում
home.european_union.image_alt
home.european_union.text