03.03.2022
Օրենքի մի շարք կետեր գրված են ոչ հատակ և դրանց հստակեցման անհրաժեշտություն կա։ Այսպես 1․18 կետի սահմանումը չափազանց լայն է և անհրաժեշտ է այն դարձնել առավել հստակ
1 - project.vote.yes
7 - project.vote.no
Նախագծի ընդունման արդյունքում ակնկալվում է հստակեցնել «ծխախոտային արտադրատեսակի փոխարինիչ» հասկացությունը:
project.old_project_time.text
21.02.2022 - 08.03.2022
project.type.title
Закон
project.area.title
Здравоохранение
project.ministry.title
Министерство здравоохранения
project.views.title 3401
project.print.title03.03.2022
Օրենքի մի շարք կետեր գրված են ոչ հատակ և դրանց հստակեցման անհրաժեշտություն կա։ Այսպես 1․18 կետի սահմանումը չափազանց լայն է և անհրաժեշտ է այն դարձնել առավել հստակ
03.03.2022
4․4 կետը հակասում է ԵԱՏՄ 035/2014 տեխնիկական կանոնակարգի պահանջներին, ինչպես նաև Եվրասիական Տնտեսական Միության պայմանագրի (այսուհետ՝ Պայմանագիր) 51, 52 և 53-րդ կետերի հիմնական սկզբունքներին, որոնք պարտադիր են միության անդամ-պետությունների համար: Նշված հակասություններից խուսափելու նպատակով ծխախոտի արտադրանքների համար առաջարկվող դրույթները, որոնք կապված են տեխնիկական կանոնակարգերի, այդ թվում նաև փաթեթավորման և մակնշման, ծխախոտի արտադրատեսակների անվտանգության տեխնիկական կանոնակարգերի հաստատմանը, արտանետումների ազգային նորմերի սահմանմանը, ստուգման և չափման ու ծխախոտի արտադրանքների արտանետումների ընթացակարգերի, ինչպես նաև նոր ապրանքների դասերի համանման դրույթների հետ, որոնք դեռ ընդգրկված չեն Միասնական Ցուցակում, հարկավոր է հեռացնել Օրենքից և տվյալ հարցը հանձնել Եվրասիական Տնտեսական Հանձնաժողովի քննարկմանը: Պայմանագրի 5-րդ Գլուխը սահմանում է տեխնիկական կանոնակարգերի ոլորտին վերաբերող դրույթներ, ներառյալ հետևյալը՝ - Միության Տեխնիկական Կանոնակարգերում պարտադիր պահանջների կամ Անդամ-պետությունների օրենքներում ազգային պարտադիր պահանջների սահմանում այն ապրանքների համար, որոնք ներառված են ապրանքների Միասնական Ցուցակում (այսուհետ՝ «Միասնական Ցուցակ»), որոնց համար Միությունում սահմանված են պարտադիր պահանջներ: - Բիզնեսի գործունեության համար ավելորդ խոչընդոտների առաջացման կանխում (Հոդված 51. «Տեխնիկական կանոնակարգերի ընդհանուր սկզբունքներ») - Անդամ պետությունները թույլ չեն կարող իրենց օրենսդրության մեջ սահմանել «Միասնական ցուցակում» ընդգրկված ապրանքների համար պարտադիր պահանջներ: (Հոդված 52. «Միության տեխնիկական կանոնակարգերը և չափորոշիչները») - Անդամ պետություններն ապահովում են այն ապրանքների շրջանառությունը, որոնք բավարարում են իրենց տարածքում Միության տեխնիկական կանոնակարգի պահանջները (Միության տեխնիկական կանոնակարգերը)՝ առանց այդպիսի արտադրանքի համար լրացուցիչ պահանջների ներկայացման, միության տեխնիկական կանոնակարգերում պարունակվող ապրանքների վերաբերյալ (Միության տեխնիկական կանոնակարգ) և առանց համապատասխանության գնահատման լրացուցիչ ընթացակարգերի: (Հոդված 53 «Ապրանքների շրջանառությունը և միության տեխնիկական կանոնակարգերը») Լրացուցիչ պահանջներ արտադրանքի դասերի նկատմամբ, որոնք կարգավորվում են Մաքսային Միության թիվ 035/2014 «Ծխախոտի արտադրանքի տեխնիկական կանոնակարգ»-ով։ Մաքսային Միության թիվ 035/2014 տեխնիկական կանոնակարգը կարգավորում է ծխախոտի արտադրանքի տարբեր տեսակները և սահմանում է դրանց համար պարտադիր պահանջներ․ արտադրանքի անվտանգության բնութագրեր, համապատասխանության գնահատման պահանջներ, ապրանքատեսակների մակնշմանը և պիտակավորմանը ներկայացվող պահանջներ: ՀՀ-ի համար Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի կողմից 035/2014 տեխնիկական կանոնակարգի իրականացման համար երկարաձգված անցումային դրույթը չի նշանակում, որ այդ տեխնիկական կանոնակարգի պահանջները տվյալ պահին կիրառելի չեն Հայաստանում: Հետևաբար, հաշվի առնելով վերոհիշյալ 53-րդ կետի սկզբունքը, ՀՀ-ն չպետք է լրացուցիչ պահանջներ ներկայացնի ԵՏՄ մակարդակով արդեն իսկ կարգավորվող ծխախոտային արտադրատեսակների նկատմամբ:
03.03.2022
5․5 կետը խոչընդոտում է շուկայում ազատ մրցակցությանը և սահմանափակում է մանրածախ առևտրի կետերի կողմից իրենց գնային քաղաքականությունը որոշելու իրավունքը: Միևնույն ժամանակ, այս կետը հստակ չէ գրված, և այն պետք է կամ հանվի կամ էականորեն լրամշակվի և հստակեցվի։